غیاثی: از عملکرد شاگردانم راضی هستم

سرمربی تیم والیبال مس سونگون گفت: از عملکرد شاگردانم در بازی برابر مهرگان راضی هستم.
عصرآزادی آنلاین، محمد غیاثی بعد از شکست نزدیک تیمش برابر مهرگان نور گفت: امروز بچه ها یک بازی نفس گیر داشتند و در عین حال هم می توانستند برنده بازی باشند. وضعیت تیم ما مشخص است یک تیم تقریبا جوانی داریم و بیشتر بچه های ما زیر 22 و 23 سال هستند. زمان آمادگی به نسبت سایر تیم ها کمتر داشتیم و تیم مقابل ما فکر کنم نزدیک ده، دوازده بازی تدارکاتی انجام داده بود. در مجموع من از بچه هایم خیلی راضی هستم؛ یعنی بیشتر از آن انتظاری که من داشتم بازی کردند. دست تک تکشان درد نکند و از همه تماشاگرانی که آمده بودند و انتظار برد تیم مس را داشتند هم معذرت می خواهم.

تیم والیبال مس پتانسیل بالایی دارد

ما بچه هایی داریم که پتانسیل بالایی دارند منتهی باید به خودباوری برسند و لازمه این هم تجربه است. والیبال یک ورزش تجربی است و ما به همه شان فرصت می دهیم. یک ترکیب تقریبا ایده آل داریم، نه خیلی بالا و نه خیلی پایین هستیم. آن چیزی که تعیین کننده است تلاش خودمان در طول فصل است.

هفته به هفته بهتر خواهیم شد

نور مهرگان تیمی است که چندین سال است که در دسته یک فعالیت می کند و  بازیکنان آن ها بیشتر با همدیگر هماهنگ تر بودند. حقیقتش از بازیکنان خودمان راضی هستم. دست شان هم درد نکند و قطعا هفته به هفته بهتر خواهند شد. ما هرچقدر بیشتر تمرین کنیم. بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

بازیکن جدیدی به تیم اضافه نخواهد شد

باتوجه به شرایطی که امسال وجود دارد ما در نیم فصل هم نمی توانیم بازیکنی بگیریم. همه مجموعه بازیکنی که داریم همین نفرات هستند و من می دانم این بچه ها پتانسیل خیلی بالایی دارند و قطعا در روزهای آتی بهتر خواهند شد.

صحنه لحظه پایانی را ندیدم

آن برخوردی بود که من پشتم به صحنه بود و دقیقا ندیدم و خب آن توپی است که توپ جمع کن ها با هم توپ رد و بدل می کنند و شاید به جایی خورده و آمده است در هر صورت برای هر دو تیم هم حالت تساوی داشت و آن ها در حالت حمله بودند و ما در حالت دفاع بودیم و حمله آنها هم نامتعادل بود. نمی شود گفت که آن تعیین کننده نتیجه بود تنها یک اتفاقی بود که افتاد.

در لیگ یک تیم ها از هم شناختی ندارند

در حقیقیت شرایط تیم های دسته یک متفاوت از لیگ برتر است شما در لیگ برتر وقتی یک هفته بازی  انجام  می شود به خاطر آنالیزها و ارتباطات آنالیزورها با هم اطلاعات خاصی از همه تیم ها می گیرید. متاسفانه در دسته یک چنین شرایطی نیست. ما تا روزی که با آنها برویم و بازی کنیم شرایط آن ها را نمی دانیم. قطعا نفرات آنها را می شناسیم و با کمک بچه ها صحبت هایی داریم ولی چون نمی توانیم بازی آنها را ببینیم نمی شود در مورد آنها قضاوتی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.