اعلام آمادگی گمرک برای برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات تبریز

ناظر گمرکات‌ آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی برای ورود ماشین آلات و مصنوعات شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات گفت: فرایند تشریفات گمرکی برای شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه را تسهیل خواهیم کرد.
عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط‌ عمومی حوزه‌ نظارت گمرکات استان، جلسه هماهنگی برای ورود ماشین آلات و مصنوعات با حضور اورنگی ناظر گمرکات استان، ماهوتی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز، شربیانی رئيس  اتحادیه طلا و جواهر تبریز و تعدادی از کارشناسان حوزه نظارت به میزبانی گمرک تبریز برگزار شد.
در این جلسه شربیانی درباره فعالیت‌ها، برنامه‌ها، روند اجرایی و شرایط برگزاری «نمایشگاه طلا و جواهرات در تبریز» توضیحاتی ارائه و نیازها و خواسته‌های گمرکی این دوره از نمایشگاه را مطرح کرد.
تسهیل ورود ماشین آلات  و مصنوعات، امکان راه‌اندازی گمرک موقت در محل برگزاری نمایشگاه، کاهش هزینه‌ها، تسهیل حضور شرکت کنندگان خارجی، کاهش مراحل اداری در گمرک و… از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن‌ها بحث و تصمیم‌گیری شد تا بخش خارجی با قدرت بیشتری در این نمایشگاه حضور داشته باشد.
در این جلسه همچنین اورنگی ناظر گمرکات استان برای تعامل و همکاری بیشتر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر در تبریز اعلام آمادگی کرد و گفت: مجموعه گمرک در راستای برگزاری مطلوب این نمایشگاه در خدمت فعالان اقتصادی این حوزه خواهد بود.
نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر تبریز از بیست‌ و پنجم تا بیست و هشتم آبانماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.