مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

سیاستگذاری‌ واحد برای حمایت از بخش تولید و تجارت آذربایجان‌شرقی در قالب شورای هم خانواده

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی هدف از تشکیل شورای هم خانواده صمت استان را ایجاد همگرایی، همفکری و صدایی واحد در مجموعه گسترده صمت عنوان کرد و گفت: تمام سیاستگذاری‌ها و رویکردهای بخش تولید و تجارت در یک قالب واحد با عنوان شورای هم خانواده استانی صمت انجام شود.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ محمدجعفر عظمائی در جلسه شورای هم خانواده صمت استان افزود: با توجه به گستردگی وزارت صمت بعد از ادغام چندین وزارتخانه، به منظور افزایش هماهنگی و همکاری ما بین نهادها، تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه این وزارت باید یک سیاستگذاری واحد به ویژه در استان اتخاذ شود.
وی با تاکید بر این که بسیاری از مباحث در کشور مربوط به حوزه های تولید، صنعت، معدن و تجارت است، گفت: با همفکری مضاعف و ایجاد یک رویه واحد باید در این حوزه نقش آفرینی کنیم و پاسخگوی انتظارات مردم باشیم.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت همکاری، هم افزایی و همراهی تمام اعضای این شورا در پیشبرد اهداف تعیین شده ادامه داد: افزایش هماهنگی و ساماندهی در حوزه های مختلف مابین ادارات و تشکل‌های استانی در تسهیل امور و رفع موانع فعالان اقتصادی تاثیر چشمگیری خواهد داشت.
لازم به ذکر است؛ موضوع قرارگیری احیای واحدهای راکد در حوزه صنعت و معدن در دستور کار ستاد تسهیل، هماهنگی بانک‌های عامل در شناسایی واحدهای راکد، تسهیلات مالی تبصره ۱۸، تامین انرژی‌ واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی، ایجاد واحد تولیدی جدید در داخل شهرک‌های صنعتی، ساماندهی پهنه های معدنی و استفاده از ظرفیت سازمان زمین شناسی و سازمان نظام مهندسی معدن و استفاده از ظرفیت‌های کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در رفع موانع صادرات از جمله موضوع های مطرح شده در این نشست بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.