افتتاح شوروم فونیکس در تبریز برای آشنایی با محصولات جدید؛

خودروهای جدید جهان در معرض نمایش آذربایجانی ها قرار گرفت

فونیکس در آذربایجان شرقی سه نمایندگی فعال دارد
عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: نشست خبری نخستین شوروم SHOWROOM شرکت فونیکس در تبریز با حضور علیرضا حاجت‌ زاده مدیر فروش منطقه غرب فونیکس، محمدرضا کروری‌ نیا مدیر فروش فونیکس، بهنام نجار صادقی مدیر شبکه نمایندگان فونیکس و علی یزدی مدیر شبکه نمایندگان منطقه غرب برگزار گردید.
مدیر شبکه نمایندگان فونیکس با اشاره به اینکه برند فونیکس از حدود یک و نیم سال پیش فعالیت خود را در بازار ایران شروع کرده است گفت: خوشبختانه فونیکس به علت تنوع محصولات و کیفیت تولیدات خود خوش درخشیده و در بین خانواده ها جایگاه خوبی را به دست آورده است.
“بهنام نجار صادقی” با ذکر این نکته که در حال حاضر ۸۴ نماینده برند فونیکس در سراسر کشور فعالیت دارند افزود: بیش از ۷۸ نمایندگی، کار استانداردسازی فونیکس و MVM ام.وی.ام را انجام داده اند و قرار است بعد از جداسازی نمایشگاه‌ ها، کار جداسازی حوزه فروش و خدمات پس از فروش آن نیز اجرایی گردد.
مدیر فروش فونیکس نیز با اشاره به اینکه شهروندان از محصولات اولیه برند فونیکس رضایت داشته و با خیال راحت از آن بهره‌مند شدند گفت: محصولات زیادی را در مرداد ماه سال جاری از جمله تیگو ۸ هیبریدی برای فروش به معرض نمایش قرار دادیم که مقرر شده بعد از قیمت گذاری شورای رقابت، کار عرضه آن در بازار انجام گیرد.
“محمدرضا کروری نیا” افزود: در حال حاضر مدیران خودرو به دو نوع ام.وی.ام و فونیکس جدا شده‌ اند که ام.وی.ام محصولاتی با مصرف پایین را ارائه می‌ دهد که مدل ۳۱۵ آن در سالهای قبل در اذهان شهروندان ماندگار شده است لذا برنامه‌ ریزی ها به طریقی است که نیاز مردم در محصولاتی که دیگر شرکت‌ ها ارائه نمی‌ کنند عرضه گردد کمااینکه تولیدات فونیکس، بیش از ام.وی.ام است.
وی اضافه کرد: در سطح استان آذربایجان شرقی تنها در شهر تبریز سه نمایندگی فونیکس وجود دارد و نمایندگی کد ۴۸۳ حسین نصیراللهی برای اولین بار شوروم محصولات فونیکس را راه‌ اندازی کرده است تا شهروندان ساکن در استانهای شمالغرب ایران با تنوع محصولات تولیدی آشنا شده و در راستای خرید آنها گام بردارند.
کروری نیا در پاسخ به سوال خبرنگار “عصر آزادی” مبنی بر نظر مدیران فونیکس در خصوص فعالیت در سامانه یکپارچه خودرو و وضعیت عرضه محصولات جدید در آن نیز توضیح داد: سامانه یکپارچه فروش خودرو نکات مثبت و منفی زیادی دارد به طوری که خودروسازهای خصوصی در این سامانه چالش‌های زیادی داشته اند و لذا اگر عرضه محصولات دست ما بود باید فروش آنها از شهرهای بزرگ شروع می‌شد که دارای ظرفیت های عمده ای در جذب محصولات هستند اما فعلاً عرضه خودروها در سامانه فروش یکپارچه به تمام نقاط کشور به صورت یکسان انجام می‌گیرد که دچار چالش‌هایی خواهد بود بنابراین به نظر می‌رسد با معرفی محصولات در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای ۶ ماه آتی، نوعی بلاتکلیفی در بین خودروسازان وجود دارد و امیدواریم وزارت صمت و شورای رقابت مشخص کند که مرحله سوم این سامانه چگونه و در کدام بازه زمانی و به چه شرایطی انجام خواهد شد تا خودروسازان نیز به برنامه ریزی بپردازند.
“حسین نصیراللهی” به عنوان مدیر تنها مرکز شوروم محصولات فونیکس در منطقه آذربایجان و تبریز شرکت مدیران خودرو را دارای محصولات به روز و جدیدی دانست که در بین خودروسازان خصوصی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد و تاکید کرد: سعی بر آن است تا در بخش دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته باشیم لذا از طریق وبسایت فونیکس مباحث مختلفی را برای سال ۲۰۲۴ نمایندگی تبریز در نظر خواهیم گرفت.
در پایان این نشست خبری، اصحاب رسانه ضمن طرح سوالات خود، دریافتند که شرکت فونیکس در سال ۲۰۲۲ حدود ۷۵ هزار خودرو را به بازار عرضه کرده و قرار است تا پایان سال میلادی جاری حدود ۱۳۰ هزار دستگاه را برای فروش محصولات این شرکت به بازار کشور عرضه نماید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.