نمایشگاه نقاشی انفرادی صدف صادقی هنرمند جوان تبریزی پایان یافت؛

“آوگون” نگاهی متفاوت به هنر نقاشی

عصرآزادی/ سرویس فرهنگی: دومین نمایشگاه نقاشی انفرادی “صدف صادقی” هنرمند جوان تبریزی با عنوان “آوگون” که از ۱۹ الی ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در گالری آرتمیس هتل کایا در حال برگزاری بود پس از سه روز فعالیت و حضور اساتید، هنرجویان و علاقه مندان این رشته هنری به کار خود پایان داد.
“صدف صادقی” متولد ۱۲ فروردین ۱۳۸۰ در شهر تبریز در یک خانواده فرهنگی به دنیا آمد، از همان سنین کودکی شوق وافری به نقاشی و هنر داشت و فعالیت های هنری وی با توجه به مقطع سنی اش همواره مورد توجه مربیان وی قرار می‌ گرفت.
تحصیلات دوره دبیرستان را در رشته علوم تجربی در دبیرستان فرهیختگان سلام آغاز کرد ولی به علت شوق فراوان به وادی هنر در همان سال تغییر رشته داده و در هنرستان هنرهای زیبای کوثر تبریز در رشته گرافیک به ادامه تحصیل پرداخت.
وی در سال ۱۳۹۸ رشته گرافیک را در آن هنرستان به اتمام رسانده و در همان سال با پذیرش در رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، در این دانشگاه شروع به تحصیل کرد و اولین نمایشگاه انفرادی آثار هنری خود را در سال ۱۳۹۹ در مجموعه خانه فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در موضوع “طراحی و سیاه قلم” به معرض دید عموم قرار داد.
این هنرمند جوان تبریزی آثار فراوانی در رنگ روغن، آبرنگ، کالیگرافی و دیگر تکنیک های نوین تلفیقی نقاشی خلق کرده و در کنار نقاشی در رشته طراحی لباس نیز فعالیت دارد.
صادقی در ابتدای دوره شروع به کار در رشته نقاشی با بهره مندی از تجارب استاد و هنرمند برجسته کشورمان آقای واهرامیان و شرکت در کلاس های ایشان در طول مدتی به طور حرفه ای پا به عرصه نقاشی گذاشت.
نمایشگاه اخیر وی که به مدت سه روز در گالری آرتمیس هتل کایای تبریز برگزار شد در موضوع رنگ روغن بر روی مقوا در ابعاد کارت پستال، کار نوین و تحسین برانگیزی است که سرشار از ظرافت و دقت نظر این هنرمند جوان تبریزی را نشان می دهد.
صادقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “عصرآزادی” با اشاره از کم توجهی به جایگاه هنرمند و مخصوصاً هنرمندان جوان شهر تبریز انتقاد کرد و افزود: امید است که با نیم نگاهی به این قشر از جامعه فضا و بستر مناسب تری نسبت به گذشته برای خلق آثار و  ایفای هر چه بهتر آن ایجاد گردد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.