︎تجلیل از مسعود بنابیان در خانه توسعه آذربایجان

به گزارش عصرآزادی آنلاین، در نشست کارگروه بهداشت و درمان خانه توسعه آذربایجان که برای بررسی تخصصی مشکلات حوزه سلامت روان و مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع درمانی بابا باغی ترتیب یافته بود از تلاش‌های مهندس مسعود بنابیان در جلب و جذب کمک های تجار و بازرگانان آذربایجانی و منطقه آزاد ارس جهت رفع بخشی از مشکلات بیمارستان باباباغی تبریز تجلیل بعمل آمد. به گزارش روابط عمومی مرکز  آموزشی درمانی و پژوهشی بیمارستان رازی در این نشست که مدیر و رئیس بیمارستان رازی و مجتمع درمانی بابا باِغی و جمعی از اساتید گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دیگر اساتید متخصص در حوزه روان شناسی و جامعه شناسی دانشگاه‌ های تبریز و خيران و نیکوکاران و اعضا خانه توسعه آذربایجان نیز حضور داشتند مهندس صالحی مدیر عامل خانه توسعه آذربایجان و مهندس اکبر تقی زاده عضو هیأت رئیسه خانه درباره اهتمام جامعه به رفع بخشی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بیمارستان های  رازی و بابا باغی تاکید کردند.
در این مراسم دکتر علی اصغرزاده رئیس بیمارستان رازی و بابا باغی و مهندس علی صالحی مدیر عامل  خانه توسعه آذربایجان به پاس تلاش‌های مهندس مسعود بنابیان در جلب و جذب بخشی از کمک های تجار و بازرگانان و اتاق تبریز و منطقه آزاد اقتصادی و صنعتی ارس با اهدا لوح سپاس قدردانی کردند.
تخصیص ۵ میلیارد ریال از کمک های تجار تبریزی و ۶ میلیارد ریال کمک منطقه آزاد ارس، به بیمارستان بابا باغی از جمله این تلاش‌ها بود.
مهندس مسعود بنابیان متولد ۱۳۴۵ ه.ش در تبریز و تولید کننده و صادر کننده چرم و رئیس اتحادیه مذکور در آذربایجان شرقی است. وی نفر اول گروه بازرگانی در هیات رئیسه اتاق تبریز و بنیانگذار کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران است و در حال حاضر رئیس کمیسیون مسئوليت اجتماعی و حاکمیتی اتاق بازرگانی ایران را عهده دار است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.