درخشش ورزشکاران آذربایجان شرقی در پاراآسیایی هانگژو

دو ورزشکار استان در مسابقات والیبال نشسته پاراآسیایی هانگژو به همراه تیم ملی ایران قهرمان شدند.
عصرآزادی آنلاین، تیم والیبال نششسته مردان ایران با پیروزی برابر قزاقستان به چهارمین قهرمانی خود در بازی های پاراآسیایی دست یافت.
در ترکیب تیم ملی ایران میثم حاجی بابایی و مهدی نویدی به عنوان دو نماینده استان حضور داشته و توانستند مدال طلای این مسابقات را بدست آورند.
گفتنی است علی کشفیا نیز به عنوان سرپرست این تیم در مسابقات والیبال نشسته پاراآسیایی هانگژو حضور داشت.

مدالی دیگر از مسابقات آسیایی هانگژو برای آذربایجان شرقی

فرزانه عسگری عضو تیم پاراتیراندازی با کمان ایران مدال برنز مسابقات پاراآسیایی هانگژو را بر گردن آویخت.
تیم دوبل کامپوند بانوان با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه 151 بر 149 شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند. تیم ایران برای کسب مدال برنز به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 151 بر 138 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.
لیلا سخایی فر نیز به عنوان مربی و نماینده استان در تیم ملی نیز مدال برنز این رقابت ها را دریافت کرد.

مدال برنز مسابقات پاراآسیایی هانگژو بر گردن جودو کار آذربایجان شرقی

علی نوایی با شکست حریف خود توانست مدال برنز مسابقات پاراآسیایی هانگژو در رشته جودو بدست آورد.
علی نوایی جودو کار نابینای استان آذربایجان شرقی و ملی‌پوش وزن ۹۰+ کیلوگرم کلاس J1 پس از یک برد و یک باخت، در جدول شانس مجدد به مصاف «جایدو گوراین» از هند رفت و موفق شد این حریف را ایپون کند. نوایی با این برد، به دیدار رده‌بندی راه یافت و برای کسب مدال برنز مقابل حریفی از مغولستان قرار گرفت.
علی نوایی نماینده ایران در وزن ۹۰+ کیلوگرم کلاس J1 پاراجودو، در دیدار رده‌بندی مقابل «عزیزبک نورمومینوف» قرار گرفت و این حریف را ایپون کرد و مدال برنز را از آن خود کرد.

ادامه روز درخشان ورزشکاران آذربایجان شرقی در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

ملی پوش پارادوومیدانی ایران در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی مدال برنز دو ۴۰۰ متر را به خود اختصاص داد.
رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح روز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت دوندگان در دو ۴۰۰ متر مردان پیگیری شد.
در این ماده میلاد رمضانی در فینال کلاس T۲۰ به رقابت با حریفان خود پرداخت و در شرایطی که بخش زیادی از مسابقه را پیش بود، در مترهای آخر توانش را از دست داد و با زمان ۵۰.۴۳ در رده چهارم ایستاد اما پس از بررسی داوران و تایید خطای ملی پوش اندونزی، میلاد رمضانی به عنوان نفر سوم و دارنده مدال برنز معرفی شد.

چهارمین برنز ورزشکاران آذربایجان شرقی در هانگژو

در مسابقه پرتاب وزنه کلاس F33 بانوان بتول جهانگیری در چهارمین روز مسابقات پاراآسیایی هانگژو مدال برنز را بدست آورد.
در این رقابت که صبح روز چهارم از بازی‌های پاراآسیایی برگزار شد، بتول جهانگیری نماینده استان آذربایجان شرقی در تیم ملی ایران با رکورد ۵.۹۹ متر صاحب مدال برنز شد و به مقام سوم در بازی‌های پاراآسیایی رسید.
نکته جالب توجه اینکه مدال‌های طلا و نقره در اختیار نمایندگان ایران بود، اما پرتابگر چینی که آخرین نفر در لیست بود، نه تنها طلا را از چنگ نماینده ایران درآورد، بلکه رکورد آسیا و بازی‌های پاراآسیایی را نیز شکست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.