معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:

تبریز جزو قطب های کشوری در حوزه طلا و جواهر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در کارگروه هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز گفت: تبریز در حوزه تولید طلا و جواهر جزو قطب های کشوری است.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد کلامی افزود: با توجه به وجود معادن طلا در آذربایجان شرقی این امکان و پتانسیل وجود دارد که محصولات این حوزه در داخل استان فرآوری شده و جلوی خام فروشی گرفته شود چرا که با این کار ارزش آن چند برابر افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز از روز 25 الی 28 آبان در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

کلامی به برگزاری اولین همایش علمی این حوزه در تبریز اشاره کرد و بیان داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته نیز روز 26 آبان ماه برگزار می شود.

گفتنی است نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و صنایع وابسته تبریز با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای ایران، عراق، ترکیه و عمان در نمایشگاه بین المللی تبریز ثبرگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.