خمز: عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل نساجی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی داشتیم و توانستیم مقابل رقیب قدرتمند پیروز شویم.
عصرآزادی آنلاین، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: بازی خوبی بود و در دفاع و حمله خیلی خوب کار کردیم و ضربات آخر را خوب زدیم. مهمتر از همه، توانستیم مقابل یک رقیب قدرتمند پیروز شویم.
وی در خصوص پست عارف رستمی، بیان کرد: عارف رستمی ابتدا در پست وینگر و در نیمه دوم پس از تعویض عبدی، به عنوان مهاجم هدف بازی کرد.
خمز تأکید کرد: ما در طول این هفته روی ضربات ایستگاهی کار نکرده بودیم و این موارد در طول فصل کار شده است. تیم ما اگر با تمرکز کامل کار کند، خیلی سخت می‌توان به آن ضربه زد. به آن هدفم از صحبت‌های کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن، امروز رسیدم و بازیکنان به هم کمک کرده و تلاش کردند.
وی در خصوص اخراج ریکاردو آلوز، توضیح داد: معتقدم کارت زرد ناحق به آلوز داده شد و داور باید کارتش را به موارد مهم‌تری که در زمین رخ می‌دهد؛ نگه دارد. کارت قرمز مستقیم هم به نظر من جریمه آن خطا نبود. موارد بدتری همچون خطا از پشت به روی خیمنز دیدم که داور کارت قرمز نشان نداد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص گلایه هواداران از تصمیمات داور، بیان کرد: من هیچ موقع طرفدار توهین به کسی نیستم. معمولاً در بازی‌های خارج از خانه به ما توهین می‌شود و فدراسیون در این خصوص تیم‌ها را محروم نکرده است. فدراسیون باید باهوش باشد و اتفاقی هم در بازی امروز رخ نداده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.