برنامه جامع مدیریت کوه نوردی استان تدوین می شود

هيات های شهرستان ها برنامه های پیش بینی شده خود را قبل از اجرا به کمیته های تخصصی هیئت کوه نوردی استان ارجاع دهند.

عصرآزادی آنلاین، علی آقاسیدی رئیس هیات کوهنوردی استان در حضور پیشکسوتان، مربیان، روسای سابق و ورزشکاران رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی در شهرستان میانه با اشاره به اینکه حضور در جایگاه های نخست ورزشی با تهیه برنامه جامع مدیریت کوهنوردی استان محقق می شود اظهار کرد: هر شهرستانی پتانسیل های خاص خود را در رشته قهرمانی دارد و باید بر این اساس تحقیق، برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده و از هدر رفت منابع جلوگیری بعمل آید.

آقاسیدی با اشاره به اینکه همدلی بهتر از حرکت های تک بعدی است افزود: هر شهرستانی مجموعه ایی از منابع و ظرفیت های بالقوه انسانی و زیرساختی دارد و باید از این منابع در راستای برنامه جامع مدیریت و پیشرفت ورزشی که به تایید هیات کوهنوردی استان رسیده باشد بهره برداری کرد.

میرعلی آقاسیدی که در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید هیات کوهنوردی شهرستان میانه حضور داشت گفت: نگاه ما به مدیریت ورزشی استان کلی است و همانند اعضای یک خانواده هر یک از شهرستان ها موفق به کسب عنوانی شوند باعث افتخار همه خانواده خواهد بود از این رو تغییرات مدیریتی نیز در جهت تقویت عملکرد مجموعه هاست و مسئله مهم برای هیات استان احیا جایگاه ورزش کوهنوردی شهرستان هاست.

رئیس هیات کوهنوردی استان اضافه کرد: گذشته پر افتخار ورزش کوهنوردی استان در رشته های مختلف از جمله هیمالیانوردی و ظهور قهرمان ملی همچون عظیم قیچی ساز نشان دهنده پتانسیل های بالقوه این استان است و هنوز هم ورزشکاران بااستعدادی در استان وجود دارند که همچنان در سطح کشور حرفی برای گفتن دارند و هر موقع اراده کرده اند در جایگاه های نخست کشور قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: شهرستان میانه شهر مدال آوری است اما اکنون در جایگاه مناسب خود قرار ندارد،ما در گذشته پتانسیل ها خوبی از قبیل سنگنوردی و اسکای رانینگ دراین شهرستان داشتیم لذا مدیر جدید شهرستان باید با تشکیل اتاق فکر با حضور پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران و قهرمانان کوهنوردی شهرستان مسائل را دقیق بررسی و این شکاف را ترمیم کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات محمود ارجمند تقدیر و شهریار ملکی بعنوان رئیس جدید هیات کوهنوردی شهرستان میانه معرفی شد.

شهریار ملکی از ورزشکاران رشته کوهنوردی میانه است که قبلا بعنوان دبیر هیات کوهنوردی شهرستان میانه مشغول به فعالیت بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.