استاندار آذربایجان شرقی:

صنعتگران ما بهترین های کشور هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما از تولیدکنندگان و صنعتگران استان مان راضی هستیم و معتقدیم آنها جزو بهترین های ایران هستند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم امروز در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد افزود: آنها به هر کاری که دست می زنند، به بهترین وجه آن را به سرانجام می رسانند؛ در حوزه ساخت و مهندسی، استان مهمی در کشور هستیم که باید برای حفظ این وضعیت با  بکارگیری و تشخص دادن به بهترین نیروی کار بکوشیم.

وی اضافه کرد: تولید و صنعت، میدان رقابت هاست و هر کس دوام بیشتری در آن داشته باشد مورد تحسین است و کالایش مورد اقبال مردم قرار می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید از آنهایی که در الگو شدن و نمونه ماندن در حوزه تولید و صنعت سبقت گرفته اند، تشکر کنم، ادامه داد: اینها امتیاز جامعه تولیدکنندگان صنعت تبریز را در سطح ملی و بین المللی ارتقا داده اند.

وی بیان کرد: اینکه این عده همواره در حال کار آفرینی، ابتکار و نوآوری هستند و تحول می آفرینند و با آن اعتماد مشتری و اطمینان او را جلب می کنند، جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی گفت: از همه آنهایی که تلاش کرده اند تراز تولید و‌ کیفیت شان را نسبت به سال قبل بالا ببرند، قدردان بوده و مطمئن هستم همه تولیدکنندگان و صنعتگران استان در این مسیر گام بر می دارند.

خرّم افزود: از آنهایی هم که در سازمان استاندارد ایران و  زیر مجموعه آن در آذربایجان شرقی، خط کش ارزیابی شان را برای بالا آمدن بهترین ها  تنظیم می کنند و با نگاه تخصصی و‌ کارشناسی و تطبیق گرایانه اقدام می کنند تا احساس تبعیضی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان دست ندهد، سپاسگزار هستم.

وی ادامه داد: کارشناسان متخصص و اهل علم و فکر و اندیشه و تجربه و تولید برای انتخاب بهترین های حوزه تولید و صنعت می کوشند که موجب اطمینان تولیدکنندگان به استانداردسازی شوند.

استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: دنیای امروز، به سرعت در حال رشد و تعالی است و متوقف نمی شود و حتی از زمان نیز جلوتر حرکت می کند و از انواع ابزار برای ارتقای کمی و کیفی تولید در آن استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه ما در این حوزه ضعیف عمل می کنیم و رشد کیفی مان در حد انتظار نیست؛ در بعضی حوزه ها مانند نانو فناوری و تولید رادیو داروها وضعیت بسیار خوبی داریم، اما غربی ها این را بر نمی تابند و می خواهند دستاوردهای ما را به نام خودشان بزنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.