بازدید فرمانده سپاه عاشورا از آخرین وضعیت پروژه‌ های نهضت ملی مسکن و پروژه‌ های بسیج سازندگی؛

ضرورت حفظ لقب “استان اولین‌ها” در پروژه‌ های نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:
حدود ۱۲۰۰ واحد از پروژه‌ های نهضت ملی مسکن تا بهمن ماه آماده تحویل می شوند
عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به روند اجرایی پروژه‌ های مسکن ملی در شهر جدید سهند گفت: پیشرفت پروژه‌ های ملی مسکن در این شهر قابل تقدیر است. 
سردار اصغر عباسقلی‌زاده در بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و پروژه‌های بسیج سازندگی در شهر جدید سهند افزود: امروز در راستای قول رئیس جمهور محترم مبنی بر احداث واحدهای مسکونی برای اقشار مختلف جامعه توفیق بازدید دو ساعته از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پروژه‌ های بسیج سازندگی و شرکت تعاونی لشکر عاشورا را داشتیم تا از نزدیک بر روند اجرایی نظارت و بازدیدی داشته باشیم.
وی با تاکید بر این‌ که در بازدید از پروژه‌ ها با سازندگان برتر از نظر تخصص، تعهد و آینده‌نگری مواجه شدیم خاطرنشان کرد: سرعت پروژه‌ ها واقعاً قابل تقدیر است و در حقیقت به پیشرفت‌ های خوبی رسیده‌ اند.
عباسقلی زاده، تامین مایحتاج و مصالح لازم توسط متولیان پروژه‌ ها را برگ برنده‌ دیگری در پروژه‌ های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند عنوان کرد و گفت: این امر در نتیجه تدبیر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، مهندسان و برنامه‌ریزان پروژه‌ها است که از نظر تخصص و پشتیبانی اجرایی پروژه‌ها، حقیقتاً توانمند هستند.
فرمانده سپاه عاشورا با قدردانی از مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند به جهت به کارگیری متخصصان نمونه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن اضافه کرد: مدیرعامل شرکت نیز جزو متخصصان کشوری هستند که در مسائل عمرانی کشور افتخاری برای استان بوده و انشاالله بتوانیم در کنار این عزیزان در راستای عمل به تکلیف تامین مسکن برای تمام اقشار جامعه گام‌ های خوبی برداریم، چرا که امروز بزرگترین آرزوی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تامین مسکن است.
وی تاکید کرد: از همکاران شرکت عمران شهر جدید سهند نیز قدردانی می‌ کنیم که در این راستا افتخار آفریده‌ اند و امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف لقب “استان اولین‌ها” برای آذربایجان شرقی را در پروژه‌ های نهضت ملی مسکن نیز حفظ نماییم.
پروژه‌ های نهضت ملی مسکن با کیفیت بالایی احداث می‌ شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید، آخرین وضعیت پروژه‌ های نهضت ملی مسکن و همچنین پروژه‌ های بسیج سازندگی و شرکت تعاونی لشکر عاشورا را تشریح کرد و با اشاره به فعالیت شبانه‌ روزی در پروژه‌ ها جهت تسریع در روند اجرایی گفت: با تمام توان پای کار هستیم و با بهره‌ گیری از افراد مجرب و متخصص پروژه‌ ها را پیش می‌ بریم.
فرهاد سعیدی با اشاره به این‌که حدود ۱۲۰۰ واحد از پروژه‌ های نهضت ملی مسکن را تا بهمن ماه آماده تحویل می‌ کنیم افزود: پروژه‌ های نهضت ملی مسکن با کیفیت بسیار بالایی احداث می‌ شوند و در کنار همکاری مردم، تمام تلاش ها در راستای هرچه سریع‌ تر به اتمام رساندن پروژه‌ هاست.
گفتنی است، فرمانده سپاه عاشورا به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و جمعی از متخصصان و متولیان امر به بازدید از پروژه‌ های نیلوفر، چشمه، کوی شهید تجلایی، آوین، ائل آی، مهسان و کمال پرداخته و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ ها قرار گرفتند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.