پیش تولید چهارشنبه سیاه

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
فیلم  «چهارشنبه سیاه» به نویسندگی و کارگردانی علی محمدیان  وارد مرحله پیش تولید شد و بزودی جلو دوربین خواهد رفت .
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ مرحله پیش تولید فیلم «چهارشنبه سیاه» به نویسندگی و کارگردانی ” علی محمدیان ” آغاز شد.
بنا بر اعلام محمدیان  داستان فیلم‌نیمه بلند  «چهارشنبه سیاه» بر اساس آیین چهارشنبه سوری میباشد که  مردم در این روز برای دفع شر و بلا و برآورده شدن آرزوهایشان مراسمی را برگزار می کنند جشن کهنی که قربانی غفلت و هیجان می شود و سعی داریم اتفاقی که در این شب رخ میدهد در قالب یک داستان اجتماعی جلو دوربین ببریم.استفاده از موضوعات روزمره جامعه و مردم عامه در آثار سینمایی سبب می شود تا سینمای ما بومی و باورپذیر باشد.
وی در خصوص استفاده از هنرمندان شیرازی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌هایش نیز اظهار داشت: در هر کدام از فیلم‌هایم از چند چهره مطرح و سرشناس سینما استفاده کرده‌ام و بقیه همگی از بچه‌های  شیراز و استان فارس بوده‌اند و این  به نفع کار است زیرا استعدادها و هنرمندان خوبی در سطح استان داریم  و باید از این داشته ها استفاده کرد . از انسان های عامه جامعه برای بازی در فیلمهایم استفاده میکنم که خوشبختانه این امر نتایج خوبی دربرداشته و این کمک می کند روند ساخت فیلم بهتر پیش برود.
با پایان یافتن کلاسهای آموزشی و تمرینی  و بررسی فیلمنامه ،قرار است بزودی و با کامل شدن عوامل و انتخاب بازیگران بومی و همچنین مطرح کشور تصویربرداری این فیلم در شیراز آغاز  شود.
علی محمدیان که از معدود فیلمسازان پرکار شیراز میباشد در کلیه کارهایش نویسندگی فیلمنامه و تدوین آنها را خود به عهده داشته و فیلم هایش تاکنون فراخور حال بیننده بوده است
فیلم های  از جمله جاده خاکی ،کوچه بغلی،شهر کاغذی، بای سیکل و همچنین چندین مجموعه ایپزودی در کارنامه این  نویسنده ،تهیه کننده ، کارگردان و تدوینگر شیرازی به چشم میخورد که عمده این فیلمها از شبکه های استانی و سراسری به معرض دید عموم رسیده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.