واکنش باشگاه مس سونگون به اتفاقات اصفهان: در بازی برگشت وجدانمان از بردمان خوشحال خواهد بود نه شرمسار!

حساس ترین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال تحت الشعاع حواشی زننده و رفتارهای غیرحرفه ای علیه تیم مس سونگون به پایان رسید تا زیبایی های فنی کار کاملا محو شود.
عصرآزادی آنلاین: باشگاه مس سونگون بعد از شکست تیم فوتسال این باشگاه برابر گیتی پسند اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:
ورزش با برد و باخت هایش معنا پیدا می کند و از نظر نتیجه ای مس بازی را به گیتی واگذار کرد و هیچ حرفی از این بابت نیست اما آیا واقعا همه چیز در شرایط برابر برگزار شد؟ شاید این سوال را باید از کمیته فوتسال پرسید؟ کمیته ای که مدعی بود با نظارت صد در صدی خود، اجازه هیچ تخلفی را نخواهد داد!
حبس هواداران مس به عنوان تیم مهمان در بدترین قسمت سالن در شرایطی که آنها از هر دو طرف تحت فشار و فحاشی هواداران تیم حریف بودند، درس معکوس مهمان نوازی گیتی پسندی ها بود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آقای کامیانی شخصا در جلسه هماهنگی قبل از بازی نسبت به جایگاه هواداران مس اعتراض و تاکید کرده بود که این جایگاه باید تغییر کند. این موضوع اما عملا رخ نداد تا اقتدار کمیته فوتسال زیر سوال رفته و یکسری شبهات در ذهن هواداران مس بوجود بیاید؛ هوادارانی که در سالن امنیت جانی هم نداشتند و در عین ناباوری تعداد نیروهای انتظامی برخلاف تاکید آقای اصولی بسیار کمتر از حد معمول بود.
در شرایطی که تیم مس با تدابیر تاکتیکی اش حلقه محاصره را در نیمه دوم تنگ کرده و اختلاف را به یک گل رسانده بود، گیتی پسندی ها با تاکتیک پرتاب بطری آب معدنی به داخل سالن در حین حملات حریف، تایم اوت های مجانی (!) برای تیم شان گرفتند و واکنش ناظر بازی و عوامل فدراسیون به این اتفاقات سکوتی سنگین و بحث برانگیز بود! جالب اینجاست که روی این مورد هم در جلسه قبل از بازی تاکید شده و باشگاه مس بابتش ابراز نگرانی کرده بود ولی دوستان این اطمینان راداده بودند که اجازه چنین کاری را نخواهند داد و در صورت تکرر آن، بازی را تعطیل خواهند کرد.
اشتباهات عجیب داوری از اخراج نکردن بازیکن حریف تا نگرفتن پنالتی مسلم مس کلکسیون ناعدالتی علیه این تیم را در الکلاسیکو را کامل کرد تا در نهایت نارنجی پوشان با ناراحتی و خاطره ای تلخ، نه بابت شکست بلکه بابت این حجم از ناجوانمردی و ناعدالتی راهی خانه شوند؛ اما به قول هواداران تراکتور که حتی هواداران حریف آن را هم از فحش هایشان بی نصیب نگذاشتند «عیبی یوخ!» ما به این اتفاقات عادت داریم؛ مثل بازی رفت فصل گذشته! اما مثل همان فصل گذشته، قدرتمندانه از زمین برخاسته و مردانه خواهیم جنگید؛ وعده ما دیدار برگشت…
البته نگران نباشید، در خطه آذربایجان خبری از این ناجوانمردی ها و غیرحرفه ای گیری ها نیست. ما وعده یک میزبانی حرفه ای و واقعی را به شما می دهیم؛ در یک شرایط برابر و فضایی کاملا فنی که فوتسال حرف اول و آخر را خواهد زد؛ همان طور که فصل قبل جبران کردیم و در زمین بازی برگشت را بردیم و قهرمان شدیم، این بار هم مردانه پیش خواهیم رفت و مردانه موفق خواهیم شد تا از در نزد وجدانمان از بردمان خوشحال باشیم نه شرمسار!
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.