معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی:

جهاددانشگاهی به دنبال انجام کارهای بر زمین مانده است

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی به دنبال انجام کارهای بر زمین مانده است.

 عصرآزادی آنلایندکتر حسن فارسی در مراسم افتتاح دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، ضمن قدردانی از این دانشگاه برای آغاز همکاری نزدیک با جهاددانشگاهی، گفت: دانشگاه هنر هر جا که احساس نیاز به همکاری بکند، کل شبکه جهاد و ظرفیت‌های عظیم جهاددانشگاهی در کشور را می‌تواند در کنار خود ببیند.

وی اظهار کرد: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به جهاددانشگاهی، ماموریت و وظایف این نهاد را صد چندان می‌کند.

وی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز از جهاددانشگاهی انتظار دارند ما خودمان نیز معتقد هستیم که جهاددانشگاهی باید وارد حوزه ای بشود که بر زمین مانده و متولی ندارد، بنابراین به دنبال انجام کارهای موازی در کشور نیستیم.

فارسی یادآورشد: جهاددانشگاهی در چله دوم انقلاب به دنبال پوست اندازی است و در این پوست اندازی بر احیا و تقویت ارتباط با بدنه دانشجویی دانشگاه‌ها تاکید شده است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی ادامه داد: در موضوع ارتباط با دانشگاه‌ها جهاددانشگاهی هم می‌تواند از ظرفیت دانشگاه هنر اسلامی برای انجام ماموریت‌های مختلف خود در حوزه‌های فرهنگی و … استفاده کند.

به گزارش ایسنا، وی هم‌چنین بر هم افزایی و همدلی بین بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی استان از جمله جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های استان در جهت ارتقای جایگاه استان تاکید کرد و گفت: فرصت حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه فرصت بسیار ویژه ای در این راستا است.

اسد رازانی، مدیر کل امور واحدهای جهاددانشگاهی نیز در ادامه اظهار کرد: اهمیت حوزه هنر بر هیچکسی پوشیده نیست. با توجه به سابقه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد فرهنگی و رسالتی که برای خود تعریف کرده است، قطعا این نهاد وقتی می‌تواند موفق باشد که فعالیت‌هایش در حوزه هنر را تقویت کند.

وی افزود: مدیریت جدید جهاددانشگاهی هم تاکید ویژه بر حوزه هنر دارد. با توجه به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی که طی چهار دهه اخیر شکل گرفته از جمله دانشگاه علم و هنر، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده فرهنگ و هنر همکاری بسیار خوبی بین جهاددانشگاهی و دانشگاه هنر اسلامی تبریز می‌تواند شکل گیرد.

وی گفت: با کمک دوستان و تلاشی که در این حوزه شکل می‌گیرد، می‌توان در زمینه پژوهش‌های هنر و آموزش در راستای تربیت مدرسان متعهد به هنر انقلاب گام برداشت.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.