در اجتماع بزرگ طلاب و دانشجویان کشور

رئیسی: بسیج به گستردگی همه اقشار و گویش‌ها و همه ملت است

سید ابراهیم رئیسی امروز تاکید کرد: بسیج یک سازمان یک نهاد یک حزب یک رسته و تخصص خاص نیست، بسیج یک جریان سیاسی خاص نیست، بسیج به گستردگی همه اقشار و گویش‌ها و همه ملت است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین،  سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز در اجتماع بزرگ طلاب و دانشجویان کشور در حرم امام خمینی (ره) گفت: بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بسیج لشکر مخلص خداست.

رئیس جمهور افزود: امام خمینی (ره) بارها فرمودند که ما می‌خواهیم بدون اتکا به شرق و  غرب عمل کنیم؛ می‌خواهیم استقلال،‌ آزادی و حاکمیتی مبتنی بر آموزه‌های دینی داشته باشیم. این نگاه امام خمینی نوید ایجاد تمدنی جدید در دنیا را می‌داد؛ تمدن نوین اسلامی به رهبری امام آغاز شد.

 وی با بیان این که «رهبر انقلاب هم بارها در سخنان خود فرموده‌اند که بسیج یک گفتمان است؛ بسیج یک تفکر و اندیشه است» تاکید کرد: سازمان‌های آزادی‌بخش سال‌ها با امضای قراردادها برای آزادی قدس تلاش کردند؛ اما بعد از انقلاب اسلامی تفکر بسیجی موجب تحولی در مبارزات با رژیم صهیونیستی شد.

رئیس جمهور افزود: بسیج مدرسه عشق، مکتب شاهدان، شهیدان و معراج پاک اندیشه اسلامی است؛ مکتب انسان‌ساز بسیج، عاشقان را پرورش می‌دهد و آن‌ها را برای انجام ماموریت خودسازی و جامعه‌سازی قرآنی آماده می‌کند.

رئیسی همچنین گفت: بسیج یک سازمان یک نهاد یک حزب یک رسته و تخصص خاص نیست، بسیج یک جریان سیاسی خاص نیست، بسیج به گستردگی همه مردمی است که دغدغه انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دغدغه شکل‌گیری تمدن اسلامی را دارند.

وی تاکید کرد: بسیج به گستردگی همه اقشار و گویش‌ها و همه ملت است.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.