عملکرد چشمگیر بلندقامت‌تان دیار سهند

تیم والیبال مس سونگون ورزقان در دور رفت لیگ دسته یک کشور با 24 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.
عصرآزادی آنلاین، با صعود تیم فوتبال مس به لیگ دسته یک و محدودیت بودجه باشگاه مس سونگون و ناکامی تیم والیبال این باشگاه در صعود به لیگ برتر در فصل گذشته، به نظر می‌رسید والیبال از سبد تیمداری این باشگاه خارج شده باشد.
اما با حمایت و مساعدت دکتر نجف زاده مدیر عامل این باشگاه در کمترین زمان، تیمی با 90 درصد بازیکنان بومی و میانگین سنی 21 سال تشکیل و روانه مسابقات شد.
از همان ابتدای لیگ محمد غیاثی سرمربی تیم مس به جوانی تیمش اشاره کرده عنوان کرده بود که این تیم در کوران مسابقات به اوج خواهد رسید.
نارنجی پوشان دیار سهند در اولین مسابقات خود در تبریز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم مهرگان نور تهران شدند که خود از مدعیان صعود به پلی آف می باشد. شاگردان غیاثی در بازی دوم در قم مقابل کریمه به برتری 3 بر صفر دست یافته و در یک بازی نزدیک دیگر 3 بر 2 مغلوب صنعت گران امید تهران شدند.
از هفته چهارم والیبالیست‌های مس سونگون روی نوار برد قرار گرفته و گلات کرده و به 5 پیروزی متوالی دست یافتند که اوج آن مقابل تیم گل گهر سیرجان صدرنشین بود.
این تیم به ترتیب برابر مس کرمان، توپکا بابلسر، نیروی زمینی تهران، گل گهر سیرجان و شهرداری فردیس با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافتند.
شکست غیرمنتظره در بازی مقابل مس شهر بابک در روز اشتباهات داوری و غیبت یکی دو بازیکن تاثیرگذار روند صعودی این تیم را دچار وقفه کرد. اما شاگردان غیاثی خیلی زود به تنظیمات برد بازگشته و تیم کاسین پره سر را در خانه حریف شکست دادند.
در آخرین بازی دور رفت تیم مس سونگون در تنکابن نوآوران این شهر در حالی 3 بر 2 مغلوب شدند که برتر از حریف بوده و حتی امتیازات کسب کرده این تیم بیشتر از میزبانش بود.
7 پیروزی با نتایج مشابه 3 بر صفر نشان از قدرت تیم مس دارد و از 4 شکست این تیم، 3 شکست با نتیجه 3 بر 2 بود و شاگردان غیاثی با امتیاز زمین را ترک کردند و حتی می توانستند در این بازی‌ها به برتری دست یابند.
تیم مس سونگون با میانگین 21 سال از جوان ترین تیم های لیگ والیبال کشور است که 90 درصد از بازیکنان بومی تشکیل شده و آینده درخشانی برای این تیم جوان و بومی می توان متصور شد.
تیمی که حضور در لیگ برتر را فریاد می زند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.