نمایشگاه گروهی عکس با عنوان “مسحور”

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان “مسحور” با شرکت 18 هنرمند عکاس و 28 اثر با کیوریتوری فائزه هاجری در گالری خانه دوست برپا شد.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه شناخت و دیده شدن آثار عکاسان نسل جدید به خصوص قشر دانشجو در جهت معرفی و رشد و شکوفایی هنر ایشان در سطحی گسترده‌ و حمایت معنوی از آنان می باشد.

در این نمایشگاه هنرمندان با دریافت های متفاوت هنری خود از موضوع (مسحور) دست به خلق اثر زده و این مجموعه‌ ارزشمند را گرد هم آورده اند.
اسامی شرکت کنندگان در این رویداد هنری به شرح زیر است:
یوسف آب سالان – ابوذر انصاری – پرنیان احمدی – غزل بیات – الهام بصیریان مهابادی – مریم براری – زهرا برفره – مریم رضایی – زینب رجبی – رضا سمیاری – سمیرا علیرضایی – شهاب قاسمی – مسعود مایانباری – زهره مختارزاده نوا – مهگل نوراللهی – مریم ناصری – ماندانا هاشمی – فائزه هاجری
همچنین در بیانیه هنری این رویداد به قلم نادر رهسپار چنین آمده است:
خالق و مخلوق، همواره یکدیگر را تحت تاثیر قرار میدهند و همدیگر را، هر بار به گونه‌ای متفاوت از قبل، جذب می نمایند. این ارتباط مدام در حال تکرار خواهد بود. هیچکدام دست از برانگیختن دیگری برنمی دارند و همین چرخش ها، به زندگی جریان می بخشد و آن را از سکون و یکنواختی رها می کند.
بارها برایمان پیش آمده صحنه‌ای را ببینیم یا اتفاقی را نظاره‌گر بوده باشیم که ما را در لحظه متوقف کرده باشد. برای مدتی در احساسات غرق شدیم و باقی مسائل را فراموش کرده‌ایم. این لحظات ناب، چه خوب و چه بد، معمولا تا مدتها در ذهن ما می‌مانند و گاهی به خاطرات تبدیل می شوند.
هنر قادر است این احساس خاص را برای ما به وجود بیاورد. یک اثر هنری، قادر است برای یک لحظه یا چند ساعت، ما را از زمین جدا کند و به رویا بفرستد.
آنچه پیش روی خود می‌بینید، مجموعه‌ای است از تلاش جمعی از هنرمندان، تا از دریچه نگاه مخصوص به خودشان، برای مدتی توجه شما را به خود جلب کنند. تا مشغول شوید به جستجو در احساس های متفاوت و خاص، تا گذر زمان را فراموش کنید و با تجربه‌ای جدید، برگی دیگر از دفتر زندگیتان را رقم بزنید.
ما گردهم آمدیم تا با جادوی منحصر به فردِ خود، آمیخته ای از درونیاتمان را پیش چشم شما قرار دهیم. تا بالی باشد برای شما، برای پرکشیدن، اوج گرفتن از اینجا به آن ناشناخته‌های دور.

این نمایشگاه از 26 آبان الی اول آذر پذیرای علاقمندان هنر عکاسی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.