استاندار آذربایجان شرقی:

مأموریت اصلی نمایشگاه رینوتکس بسترسازی برای رشد بخش خصوصی است

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم تلاش دسته‌جمعی برای برگزاری بهتر نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ تبریز، مأموریت اصلی در برگزاری این رویداد فناورانه را زمینه‌سازی برای رشد و توسعه شرکت‌های فناور و استارتاپی بخش خصوصی دانست.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، به گزارش روابط‌عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه رینوتکس افزود: برگزاری این نمایشگاه، گنجینه قابل‌توجهی از تجربه زیستی تلاشگران استان در حوزه فناوری را فراهم کرده که باید قدر دانسته شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: درعین‌حال نقاط قوت و ضعف نمایشگاه باید آسیب‌شناسی شود تا بتوان این رویداد فناورانه و استارتاپی را باکیفیت بهتری برگزار کرد.

وی ادامه داد: باید دست‌به‌دست هم دهیم تا خدای‌ناکرده چراغ این نمایشگاه که برتری برای تبریز در حوزه‌های فناورانه و استارتاپی در سطح ملی است، خاموش نشود.

خرّم تأکید کرد: نگاه به رینوتکس باید ملی و یا محوریت بخش خصوصی باشد و حضور دولت نیز با رویکرد حمایت و بالندگی این رویداد علمی و فناورانه است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: من به بخش خصوصی باور خاص دارم و معتقدم که پویایی اقتصاد به دست بخش خصوصی مقدور بوده و نمایشگاه رینوتکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرّم اضافه کرد: این اکوسیستم فناورانه در آینده جایگاه خاصی پیدا خواهد کرد و در صورت هم‌افزایی می‌تواند بعد بین‌المللی هم پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.