شروع ثبت نام دوره های شعر آزاد و آواز حمیدرضا بصیرت

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:

ثبت نام دوره های آموزشی و کارگاه های گروهی و حضوری شعر آزاد و آواز حمیدرضا بصیرت آغاز شد.

عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ شمیلا شهرابی، شاعر، خبرنگار و‌ مدیر برنامه های حمیدرضا بصیرت در گفت و گو با عصرآزادی آنلاین اعلام کرد که ثبت نام دوره های آموزشی و کارگاه های گروهی و حضوری شعر آزاد و آواز حمیدرضا بصیرت، شاعر، خواننده و ‌مدرس آواز در دو مؤسسه آوای باران به مدیریت میترا اصانلو و خانه شاعران ایران به مدیریت زیبا اشراقی شروع شده است.

آغاز ثبت نام کلاس و کارگاه های آموزشی شعر و کارگاه های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته حمیدرضا بصیرت، شاعر و خوانند و ‌مدرس آواز در موسسه آوای باران واقع در سوهانک به مدیریت میترا اصانلو و همچنین خانه شاعران ایران واقع در شریعتی به مدیریت زیبا اشراقی دایر و برگزار می شود.

و همچنین وی در نحوه برگزاری کارگاه ها و ظرفیت آن اشاره کرد: به دلیل کنترل کیفی و کمیتی کار گاه ها تعداد ثبت نام برای هر دور محدود می باشد.

شمیلا شهرابی در این گفت و گو بیان داشت: در این کارگاه ها «بصیرت» علاوه بر اصول و نحوه صحیح نوشتن شعر به مواردی مهم و فنون نگارش از نظر «فرم و معماری، موسیقی و هارمونی، تصویرسازی و روایت، زبان و گفتار در شعر» می پردازد و با بررسی و تحلیل مکاتب و جنبش های ادبی ایران و جهان در شعر آزاد و نقد فیلم و داستان استعداد شعری را شکوفا می سازد.

و نیز در کارگاه آواز همراه با آموزش صحیح خوانش، صداسازی، سولفر و اصول آن تدریس خواهد شد.

در زیر شماره ثبت نام و رزور به همراه آیدی اینستاگرام آورده می شود.

شماره تماس: 09351067883

آیدی اینستاگرام: @hamidrezabasirat.official

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.