بانک صادرات ایران با فولاد آلیاژی ایران تفاهم‌نامه امضا کرد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه: بانک صادرات ایران با هدف پشتیبانی از تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های تامین مالی برای توسعه صنعت فولاد کشور با شرکت فولاد آلیاژی ایران تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد.

عصرآزادی آنلاین/ فروغ پیمان، بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای یاسر مرادی، عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و محمد کمال‌زاده مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران رسیده است، برقراری و توسعه تعاملات با هدف ایجاد ارائه خدمات بلند مدت انواع خدمات مالی و بانکی از جمله تسهیلات ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی،انتشار اوراق صکوک و اوراق گام و همچنین تخصیص اعتبار به خریداران محصولات شرکت از طریق گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، مورد توافق قرار گرفته است.

پرداخت تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش، ارائه خدمات بانکداری باز و فراهم‌سازی امکان دسترسی مدیریت وجوه از طریق سامانه‌های ویژه، اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه، در قالب تسهیلات مرابحه، ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف شرکت‌های تابعه بانک همچون کارگزاری، صرافی، بیمه، تامین سرمایه، واسپاری از دیگر توافقات این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

با رویکرد پشتیبانی و گره‌گشایی از مشکلات و دغدغه‌های تامین مالی بخش تولید و کمک به استمرار و افزایش سطح اشتغال، تامین مالی و همکاری مستمر با شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی کشور را به ویژه در صنایع بزرگ کشور در دستور کار دارد. امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ملی مس و فولاد مبارکه اصفهان در ماه‌های اخیر از جمله این اقدامات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.