رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان خبر داد

حمایت مالی و معنوی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی از رفع نیازهای پژوهشی

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی گفت: مدیران صنعت آب و برق استان، حمایت مالی و معنوی خود را در راستای تامین نیازهای پژوهشی صنعت آب و برق به عمل می‌آورد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، یوسف غفارزاده در حاشیه نمایشگاه رینوتکس، اظهار کرد: صنعت آب و برق وزارت نیرو، صنعتی خدمت رسان در راستای تامین آب کشاورزی، صنعت، شرب، بحث تامین برق خانگی و صنایع است و لازمه توسعه زیربنای استان و کشور نیز تامین آب و برق است.

وی افزود: برای ارائه این خدمات نیازمند یکسری امکانات، تجهیزات و ابزار هستیم که این تجهیزات روزانه در صنعت برق و آب در حال تغییر هستند بنابراین، وزارت نیرو در بخش آب و برق، تمامی نیازهای فناورانه را شناسایی کرده و در معرض پژوهشگران عزیز قرار داده است تا بتوانند به راحتی به آن‌ها دست یابند.

وی گفت: نیازهای فناورانه صنعت آب و برق در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ ارائه شده تا پژوهشگران بتوانند به تامین اقلام مورد نیاز صنعت آب و برق اقدام کنند و شرکت‌های آب و برق وزارت نیرو نیز نهایت حمایت خود را در راستای تامین نیازمندی‌های صنعت از این پژوهشگران می‌کند.

غفارزاده گفت: بیش از ۵۰ نیاز پژوهشی شرکت آب منطقه‌ای استان، بیش از ۵۰ طرح در بخش برق استان و سایر نیازمندی‌ها در بخش آب و فاضلاب استان در این نمایشگاه در معرض دید پژوهشگران قرار گرفته است.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.