با کلنگ زنی اولین مدرسه خیریه خودروساز در تبریز عملیاتی می شود؛

تحصیل در مدرسه یادگاری مدیران خودرو

مدیرعامل مدیران خودرو در جمع خبرنگاران: تبریز جزو ۵ شهر مهم بازار فروش خودروهاست
عصرآزادی/ شهرام صادق زاده: با کلنگ زنی احداث یک مدرسه خیریه ۱۲ کلاسه مقطع متوسطه در شهرک اندیشه تبریز که یک منطقه کم برخوردار بوده و نوجوانان بی بضاهت را در بر می گیرد نمایندگی برند مدیران خودرو در تبریز، برگ زرین دیگری بر اولین های آذربایجان اضافه می کند تا پس از یکسال دیگر، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در آن به صدا درآید.
خودروها قبل از ورود به بازار ایران ۵۰ هزار کیلومتر در جاده ها تست می شوند
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: این شرکت چندین سال است که در زمینه امور خیرخواهانه فعالیت می کند که از جمله این امور، خدمات به زلزله زدگان شمال غرب، سیل زدگان جنوب و اکنون نیز تمرکز بر کمک به کودکان بدسرپرست و بی بضاعت ایران است و به تبریز تمرکز دارد.
“جک لی” Jack Lee در نشست خبری خود با اصحاب رسانه های آذربایجان شرقی افزود: تبریز یکی از شهرهای تاریخی و بازرگانی ایران است که در موضوع بازار خودرو نیز برای شرکت مدیران خودرو جزو ۵ شهر مهم ایران محسوب می شود لذا تلاش بر این است تا مطابق با ذائقه مشتریان، باکیفیت ترین تولیدات را برای اولین بار وارد بازار ایران نماییم.
وی با بیان اینکه از سه سال گذشته روند توسعه مدیران خودرو آغاز شده است ادامه داد: تلاش همکاران ما بر این است که در سال ۲۰۲۴ با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۳، تولید خود را به ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو برسانیم.
لی با اشاره به اینکه تمام محصولات مدیران خودرو قبل از ورود به بازار ایران، ۵۰ هزار کیلومتر در جاده های این کشور به صورت آزمایشی تست می شوند اضافه کرد: به اعتقاد مسئولان دولتی ایران، مدیران خودرو یکی از شرکت های پیشرو در تولید خودروهای برقی با مصرف انرژی نو است لذا سال گذشته تولید اولین خودروی برقی موسوم به آریزو ۵ را استارت زده و از اوایل سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۱۰۰ دستگاه از این خودروها جهت تِست به نمایندگان ارسال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو  با ذکر این نکته که دو ماه پیش نیز تیگو ۸ پلاگین هیبریدی را به بازار معرفی کردیم که در ایران فروش خوبی داشته است تاکید کرد: تا دو ماه دیگر نیز، تولید خودروی تیگو ۷ پرو مکس اچ.تی با بازار عرضه خواهد شد که یک خودروی هیبریدی محسوب می گردد.
مدیران خودرو از بدو ورود به ایران همواره بر خدمات پس از فروش تمرکز داشته است
معاون فروش و بازاریابی مدیران خودرو MVM نیز با اشاره به اینکه مدیران خودرو در شهر تبریز در زمینه خدمات پس از فروش با مشکل مواجه است گفت: تلاش می شود تا این کمبود با ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش به‌ زودی جبران گردد زیرا این شرکت طی ۲۰ سال گذشته در ورود به ایران، همواره بر روی خدمات پس از فروش تمرکز داشته است.
“مِن لین بو” Men Linbo در واکنش به تفاوت کیفیت محصولات مدیران خودرو در چین و ایران هم توضیح داد: استانداردهایی داریم که حتماً باید در تمام کشورها اعمال شود و با توجه به اینکه ایران از لحاظ آب و هوا با چین متفاوت است، خودروها را ۵۰ هزار کیلومتر در جاده های شهرهایی از جمله اهواز و تهران تست کرده و سپس به بازار فروش عرضه می کنیم.
وی به انتقاد از سامانه یکپارچه فروش خودرو پرداخت و یادآور شد: امسال برای خودروسازها سال دشواری بود زیرا با ورود شورای رقابت، ترمز برای خودروسازها کشیده شد لذا چند ماه درگیر قیمت‌ گذاری بودیم و برخی محصولات ۳ الی ۵ ماه منتظر قیمت‌ گذاری ‌بود زیرا ایرادات سامانه یکپارچه زیاد بود اما ظاهراً مقرر شده این مشکلات برطرف گردند.
منطقه غرب تبریز نیازمند یک تعمیرگاه بزرگ است که در حال تدارک هستیم
“حسین نصیراللهی” به عنوان صاحب پروژه، این مدرسه ۱۲ کلاسه را در مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و ۲۰۰ مترمربع به صورت فول امکانات توصیف کرد که طبق استانداردهای مدنظر مدیران خودرو احداث خواهد شد.
وی افزود: برای احداث این مدرسه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه برآورد شده و پس از در اختیار گرفتن زمین آن، عملیات اجرایی آغاز خواهد شد تا در مدت زمان تقریبی ۲۴ ماهه و با اعتبار کلی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و میزبان دانش آموزان مقطع متوسطه باشد.
نصیراللهی از توسعه مراکز خدمات پس از فروش این برند در مناطق غرب تبریز نیز خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در سال آینده این مراکز در نقاط مختلف شهر به خصوص غرب تبریز گسترش پیدا کند و حتی برای این منطقه یک تعمیرگاه بزرگ درحال تدارک هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد طی سال آینده Show Room شو روم برند سوم مدیران خودرو نیز در کلانشهر تبریز در یک مجتمع خاص با فضای ۴ هزار متر مربع افتتاح گردد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.