مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

اجتماع ۵ هزار نفری مدجویان آذربایجان شرقی در حرم رضوی

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: اجتماع بزرگ ۵ هزار نفری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی با برنامه های فرهنگی و دعاخوانی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.
مراسم اختتامیه کاروان ۵ هزار نفری شوق زیارت ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی، با اجتماع بزرگ و اجرای برنامه های فرهنگی و مدیحه سرایی در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار گردید.
زائران مددجو سه شبانه روز در ۷۱ هتل مجاورت حرم مطهر رضوی اسکان یافتند
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم گفت: پانزدهمین دوره کاروان شوق زیارت امسال با حضور ۵ هزار مددجو که غالباً زیارت اولی هستند، مصادف با ایام فاطمیه و اجلاسیه نهایی کنگره ۱۰ هزار شهید استان اجرا شد.
“غلامعلی ملامهدی” ضمن قدردانی از خادمین کاروان شوق زیارت و مسئولین آستان قدس رضوی افزود: این حرکت معنوی مختص کمیته امداد آذربایجان شرقی بوده که به همت خیرین و مسئولین استانی می باشد.
وی تاکید کرد: هزینه های این کاروان ۵ هزار نفری توسط خیرین استانی و کشوری تامین شده و تعدادی از خیریه های مشهد نیز در تامین غذای زائران با کمیته امداد همکاری داشتند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به همزمانی حرکت کاروان شوق زیارت با ورود شهدای گمنام به تبریز اضافه کرد: کاروان امسال با اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مقارن بوده و کاروان امسال به نام و یاد شهدا برگزار گردید.
ملامهدی اظهار کرد: زائران مددجو سه شبانه روز در ۷۱ هتل در مجاورت حرم رضوی اسکان یافتند و برنامه های مختلف فرهنگی در رواق های دارالهدایه و امام خمینی حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود.
خیرین آذربایجان شرقی همیشه در برنامه های خداپسندانه پای کار هستند
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این اجتماع باشکوه طی سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: از راه های بزرگداشت این بانوی بزرگ اسلام توجه به سیره ایشان است، یکی از سفارشات مهم ایشان پرهیز از کدورت و کینه است لذا مبادا زائر امام رضا (ع) وقتی به مشهد می آید در دل خود کدورت و کینه داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی فقیه با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) به امامت و ولایت تاکید داشته و امام را ستون دین معرفی می کردند افزود: شهیدان با ایثارگری و بذل جان خویش امنیت را برای ما به ارمغان آورند.
وی برگزاری کاروان شوق زیارت را کار فرهنگی و اعتقادی ارزشمند توصیف کرده و یادآور شد: خیرین آذربایجان شرقی همیشه در اجرای چنین برنامه های خداپسندانه پای کار بودند و از کمیته امداد نیز به جهت پشتیبانی از این حرکت عظیم تشکر می کنیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.