برگزاری نمایشگاه گروهی وحدت در کثرت و کثرت در وحدت

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
نمایشگاه گروهی نقاشی وحدت در کثرت و کثرت در وحدت با مضمون مولانا و نگاه عرفان شرقی در سه بازه زمانی در تاریخ های ۲۴ لغایت ۲۹ آذرماه شروع و در ۲۲ لغایت ۲۷ دی ماه و ۲۹ دی تا ۴ بهمن ماه سال جاری در گالری نقش جهان برگزار می شود.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ در این نمایشگاه ها سی و چهار هنرمند هر یک با ارائه دو اثر و مجموعا ۶۸ اثر حضور خواهند داشت و هر کدام از این هنرمندان با سبک ویژه هنری و از دریچه نگاه خویش با عرفان و مولانا و شعر و ادب فارسی برخوردی خاص و منحصر به فرد دارند و نگاه شخصی خاص خود را به مخاطب منتقل می نمایند، خانم مهسا مشایخی مدرس دانشگاه در مورد علت برگزاری این نمایشگاه ها چنین می گوید: ایران، سرزمین شعر و ادب است. شاعران فارسی زبان گنجینه‌ای از اشعار با مضامین مختلف را به ارث گذاشته‌اند. من و جمعی از هنرجویانم برای پاسداشت توجه به آثار این بزرگان و علاقه به تعمق در عرفان شرقی در این نمایشگاه‌ها مضمون مولانا و وحدت در کثرت و کثرت در وحدت را انتخاب نموده ایم. آنچه شما در این نمایشگاه ها مشاهده می‌کنید حاصل تحقیق و جست‌جوهایمان در این مهم می باشد.
امید که این تلاش گامی مثبت در جهت معرفی و شناخت فرهنگ و ادب غنی کشورمان ایران باشد.

حضور آثار اساتید مدعو همچون استاد نصرالله رادش، استاد محمدرضا غنی زاده و استاد نظام الدین امامی فر به غنای فضای بصری نمایشگاه کمک شایانی نموده است.
آنت احسانی، سپنتا اعلم، سولماز بهرامی نژاد، مرجان علی تبریزی، نسرین عیدی، ندا قاسمی، تارا کرباسی، مروارید مشایخی، نادر مشیری، نیلوفر مظفریان، ماهرخ هشیار دهکردی، نیوشا ابریشم کار، مریم السادات امام، مهسا ختمیان، ادسا دهکائی، آرزو سرداری، فریبا صادقی، نوا عصمتی، فلور مظفریان، مرجان معتمدی، نادره نویدی، نادر نویدی، زهرا احمدی زمانی، سونیا اسدی، یگانه چوخاچیان، آزیتا صمصامی، عفاف عبدالعظیمی، مهشادسادات کاشف صابری، شقایق کاویانی، مینا گلپرور، شیدا مشایخی، مریم مشایخی، آذین مؤمنی طامه، سیده غزل طبائی، هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه ها می باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.