معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز خبر داد؛

اولین مرحله فروش تحویل فوری کامیون های ۱۱ تنی تراکتورسازی

قربانیان: ۳۰ درصد قیمت محصول توسط خریدار و ۷۰ درصد با تسهیلات پرداخت می شود

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز اولین مرحله فروش تعداد محدودی از کامیون های تجاری ۱۱ تنی تولیدی خود با عنوان YUEJIN را با شرایط متنوع، اقساط بلند مدت و تحویل روز به مشتریان عرضه می کند.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران – تبریز در این باره گفت:‌ تعداد محدودی از کامیون های تجاری ۱۱ تنی تولیدی شرکت کامیونت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که خط تولید آن خرداد ماه امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید به صورت فروش نقدی و اقساطی به فعالین صنعت حمل و نقل و متقاضیان عادی عرضه می شود.
“ناصر قربانیان” از تنوع پرداخت این محصولات خبر داد و افزود: در این مرحله از فروش خریداران محترم می توانند با شرایط متنوع اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماه، بدون پیش پرداخت تا پرداخت نقدی و حتی دوره تنفس دو ساله، اقدام به خرید این خودروی تجاری که مراحل آزمایشی و حضور در جاده های کشور را به خوبی پس داده نمایند.

وی تاکید کرد: متقاضیان می توانند تا تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به ۲۰۳ نمایندگی فعال تراکتورسازی ایران – تبریز در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و خرید این خودروی تجاری نمایند.
قربانیان با اشاره به اینکه در فروش شرایطی ۳۰ درصد قیمت محصول توسط خریدار و ۷۰ درصد نیز با تسهیلات پرداخت می شود اظهار داشت: به محض تایید تسهیلات توسط مجموعه های ارائه دهنده تسهیلات و واریز به حساب شرکت سازنده، در همان روز خودروی خریداری شده تحویل مشتری داده می شود.
این فعال حوزه صنعت و بازار اضافه کرد: با توجه به خالی بودن جای خودروی تجاری با این ظرفیت و قابلیت در سطح کشور و تلاش تراکتورسازی برای تولید و عرضه آن به مجموعه هایی که به این نوع خودرو نیاز داشتند خوشبختانه تقاضا و استقبال از این محصول فوق العاده زیاد بوده و بسیاری از واحدهای صنعتی، دولتی و سازمانی از جمله شهرداری ها درخواست استفاده از این خودرو را دارند که اولین سری از تولیدات نیز در اختیار شهرداری شهر اولین ها – کلان شهر تبریز – برای استفاده در سیستم حمل و نقل خدمات شهری قرار داده شد.

گفتنی است تراکتورسازی از دو سال پیش به منظور خارج شدن از سیستم تک محصولی و همچنین استفاده از تمام ظرفیت های تولیدی و صنعتی متمرکز در ۱۲ شرکت اقماری این گروه صنعتی، برای تامین بخش های مختلف نیاز داخلی با توجه به شرایط تحریمی و جلوگیری از اختلال در شبکه های تجاری و صنعتی کشور به دلیل همین تحریم های ناجوانمردانه، با تغییر الگوی تولیدی خود به استراتژی ۵۰ – ۵۰ به این روش که در کنار تولید محصول اصلی یعنی تراکتور اقدام به تولید و عرضه سایر محصولات براساس اولویتهای نیازی کشور همچون کامیون در توان های مختلف و ون، ادوات، انواع موتور، انواع قطعات و ابزارها و غیره نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.