مدیرکل پزشکی قانونی خبر داد

افزایش ۲۳ درصدی فوتی های حوادث ناشی از کار در آذربایجان شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه امسال ۷۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار دراستان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند، این آمار نسبت به مدت مشابه درسال قبل ۲۳ درصد افزایش یافته است.

عصرآزادی/ مهرداد ستاره با اعلام این خبر افزود: ۳۲ نفر به علت سقوط از بلندی، ۱۸ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۱ نفر براثر برق گرفتگی، ۴ نفرخفگی،  ۳ نفر غرق شدگی و ۲ نفر براثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و ۷۱ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است که از این تعداد ۳۳ نفر زن و بقیه مرد بودند.

ستاره  گفت: در آبان ماه امسال ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه  با مدت مشابه سال گذشته تعداد ۶ نفر افزایش یافته، همچنین ۱۵۰ نفر به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۴ نفر از آنها زن بودند و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، گفتنی است تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال گذشته برابر با ۷۸ نفر بود که همگی آنها مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومین حوادث کاری مراجعه کننده در سال گذشته برابر با یکهزارو ۳۹۸ نفر بود که از این تعداد ۴۹ نفر زن و یکهزارو ۳۴۹ نفر مرد بودند.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.