درخشش بانوان ورزشکار پیوند آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور

بانوان ورزشکار پیوند آذربایجان شرقی مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی کشور را درو کردند.
عصرآزادی آنلاین: بانوان ورزشکار پیوند اعضای استان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی پیوند اعضاء کشور موفق به کسب مدال‌های طلا و قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور شدند.
بانوان ورزشکار پیوند اعضاء استان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی پیوند اعضاء کشور موفق به کسب مدال‌های طلا و قهرمانی مسابقات پیوند اعضاء کشور شدند.
مسابقات قهرمانی پیوند اعضا بانوان کشور در رشته های دو و میدانی‌، بدمینتون‌، تنیس روی میز و دارت در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد و بانوان پیوندی آذربایجان شرقی توانستند با قدرت تمام مدال طلای مسابقات را از آن خود کنند.
در این دوره از مسابقات انور منافی در رشته تنیس روی میز موفق به کسب مدال طلا‌، آرزو نصودی در رشته دارت موفق به دریافت مدال طلا، سعیده خسروشاهی در رشته پرتاب دیسک‌، پرتاب وزنه و پرتاب توپ موفق به دریافت 3 مدال طلا، صفیه قلیزاده در رشته دومیدانی 60 متر ، 200 متر و 400 متر موفق به دریافت 3 مدال طلا، مینا محامد در رشته دو میدانی 400 متر مدال طلا و در دو 800 و 1500 متر موفق به دریافت دو مدال نقره، سپیده مدنی در رشته بدمینتون مدال نقره، حکیمه طهماسبی در رشته دارت مدال برنز، الناز وحدانی در رشته دارت مدال برنز و ثریا گلشنی در رشته تنس روی میز موفق به دریافت مدال برنز شد.
بانوان پیوندی آذربایجان شرقی در این دوره از رقابت ها با افتخار 9 مدال طلا و 3 مدال نقره و 3 مدال برنز را از آن خود کردند و با بردهای شیرین در مقابل حریفان خود از استان‌های مختلف ایران اسلامی توانستند با اقتدار کامل، صدرنشین این رقابت‌ها شده و در مجموع تیمی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند و کاپ طلایی مسابقات را به استان آذربایجان شرقی و شهر اولین ها تبریز بیاورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.