دومین مزایده سراسری فروش اموال مازاد بانک صادرات ایران آغاز شد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه: دومین مزایده بزرگ سراسری فروش اموال مازاد بانک صادرات ایران  با عرضه 184 رقبه ملک مازاد در کشور برگزار می‌شود.

عصرآزادی آنلاین/ فروغ پیمان، این بانک به منظور عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، بازیابی منابع راکد، بهبود و اصلاح کیفیت دارایی و ساختار مالی و همچنین حمایت از تولید و استمرار اشتغال در کشور، دومین مزایده بزرگ سراسری فروش اموال مازاد خود را با عرضه 184 رقبه ملک در استان‌ها و مناطق تهران برگزار می‌کند.

اطلاعات این مزایده از ششم دی‌ماه سال جاری بر سایت رسمی بانک به نشانی: www.bsi.ir قرار خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات املاک به بخش مناقصه و مزایده در سایت بانک مراجعه و حداکثر تا ساعت 14 روز پنج‌شنبه مورخ 14 دی‌ماه 1402 نسبت به خرید اسناد مزایده اقدام و در صورت هرگونه ابهام با شماره‌تلفن‌های 8-84763087 در تهران یا با واحد مربوطه در مدیریت شعب سایر استان‌ها طبق شماره‌تلفن‌های مندرج در آگهی این مزایده تماس حاصل کنند.

بانک صادرات ایران در سال 1402 با برگزاری 61 مزایده در تهران و استان‌های مختلف کشور بیش از 110 رقبه ملک مازاد خود به ارزش 3 هزار و 414 میلیارد ریال را فروخته و تلاش برای فروش اموال مازاد و چابک‌سازی بانک با قدرت ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.