عملکرد تیم تراکتور در نیم فصل اول

راز بردهای خمز

تیم تراکتور در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را از خود بر جا گذاشت.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: تراکتور در پایان تیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور با 9 پیروزی، یک تساوی و 5 شکست در رده چهارم جدول به کار خود پایان داد.
سرخپوشان تبریز تا هفته دهم عملکرد پرنوسانی داشته و نیمی از بازی های خود را واگذار کرده بودند. از هفته یازدهم تیم تراکتور به ثبات نتایج دست یافته و با 4 پیروزی و یک تساوی خود را در جدول بالا کشیده و در نهایت با 28 امتیاز در حالی در رده چهارم قرار گرفتند که فاصله شان تا صدر به 4 امتیاز کاهش یافته بود.
نکته جالب در نتایج تیم تراکتور راز بردهای خمز بود؛ تراکتور در بازی هایی که گل دریافت نکرده به پیروزی رسیده و تنها ملوان بود که در برابر تراکتور به تساوی بدون گل دست یافت. در واقع بردهای تراکتور تلفیقی از عملکرد دروازه بان و خط دفاعی تراکتور در بسته نگه داشتن دروازه و خط میانی و حمله درزدن گل بود تا همه ارکان تیم در بردها شریک باشند.
تیم تراکتور حتی می توانست با قهرمانی نیم فصل که عنوان تشریفاتی است به استقبال تعطیلات لیگ رود. این تیم در 3 بازی مقابل شمس آذر در تبریز و استقلال و ذوب آهن در خانه حریفان بیشتر به دلیل تغییرات بیش از حد و دیر راه افتادن موتور تیم نتیجه را واگذار و اگر از 9 امتیاز ممکن به 5 امتیاز درست می یافت، بالاتر از همه تیم های لیگ قرار می گرفت.
با این اوصاف هواداران پرشور تراکتور امیدوار هستند روند امتیازگیری تیم همانند 5 هفته آخر باشد و تراکتوری ها بتوانند تا صدر جدول صعود کنند.
تیم تراکتور از هفته یازدهم تا پانزدهم با کسب 4 برد و یک تساوی، بهترین عملکرد بین تیم ها را داشته و همین نتایج تیم تراکتور را دوباره مدعی لیگ کرد.
نتایج تیم تراکتور در نیم فصل اول به شرح زیر است:
سپاهان اصفهان 3 – تراکتور 1
تراکتور صفر – پرسپولیس 1
استقلال خوزستان صفر – تراکتور 1
تراکتور 1 – مس رفسنجان صفر
هوادار تهران صفر – تراکتور 1
تراکتور 2 – شمس آذر قزوین 3
آلومینیوم اراک صفر – تراکتور 4
ذوب آهن اصفهان 1 – تراکتور صفر
تراکتور 3 – نساجی صفر
استقلال تهران 2 – تراکتور صفر
تراکتور 2 – فولاد خوزستان صفر
گل گهر سیرجان صفر – تراکتور 1
تراکتور 2 – پیکان صفر
ملوان صفر – تراکتور صفر
تراکتور 3 – صنعت نفت آبادان صفر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.