رسول محمدپور: به هدف خود دست یافتیم 

رسول محمدپور سرمربی تیم جوانان دبیری تبریز گفت: در سال اول به هدف خود که حفظ سهمیه لیگ برتر بود؛ دست یافتیم.
عصرآزادی آنلاین: سرمربی تیم زیر ۱۸ سال دبیری تبریز گقت: فصل را خوب شروع کردیم و  پایان فصل هم در سال اول حضور در لیگ‌ برتر با ماندن تیم و حفظ سهمیه استان بد نبود.
وی گفت: با برنامه‌ریزی خوبی که در اول فصل داشتیم، هدف اول ما با توجه به گروه‌بندی سخت و مسافت‌های طولانی که داشتیم حفظ سهمیه بود و البته نیم نگاهی هم به صعود داشتیم که در چهار بازی ما متأسفانه داوران با تاثیر گذاری مستقیم اجازه ندادند این امر محقق شود.
و اینکه ما در این فصل هشتاد درصد تیم با متولدین 85 وارد مسابقات شدیم یعنی با یه رده سنی پایین‌تر که در بعضی بازیها کم‌تجربگی بازیکنان هم در نتایج ما تاثیر داشت چرا که در چهار باخت ما با یک گل اختلاف در دقایق پایانی بازی‌ها نتایج را واگذار کردیم.
سرمربی تیم جوانان دبیری تصریح کرد: از این بازیکنان با استعداد و با کیفیت در آینده بیشتر دیده و شنیده خواهد شد چرا که در چندین سال اخیر هم دیده شده باشگاه دبیری بازیکنان با کیفیت زیادی به فوتبال پایه کشوری و بزرگسالان معرفی نموده است، فقط امسال به تیم‌های پایه کشوری استان نگاه کنیم در همه باشگاه‌ها بازیکنان زیادی از باشگاه دبیری هستند که بازی می کنند.
وی افزود: ناراحتی بنده در این فصل از بعضی مربیان استان هست که با در اختیار گذاشتن بازیکنان خود برای کمک به ما، که متاسفانه در ادامه راه با خط دادن به آنان باعث شد ما آنان را از باشگاه کنار بگذاریم.
در ادامه مربیان جوان و پر انرژی و خوبی که در این فصل کار می‌کردیم عملکردشان ستودنی و قابل تقدیر بود و قطعاً هم ادامه دار خواهد بود.
مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز یادآور شد: انشالله سال دیگه بر حفظ کادر فنی و بازیکنان داشته و پرقدرت بر خواهیم گشت چرا که مدیر عامل محترم باشگاه مهندس فرزین دبیری قول دادن که همچنان به حمایت‌های خود از فوتبال پایه فعلا در سه رده سنی (نونهالان ، نوجوانان ،جوانان) ادامه خواهند داد و این باعث خرسندی و خوشحالی ما و اهالی فوتبال استان هم می‌تواند باشد.
رسول محمدپور گفت: از اینکه در این باشگاه بزرگ کار می‌کنم لذت می برم و افتخار می‌کنم و تعصب‌اش را همیشه کشیده و می‌کشم.
درخاتمه از هیأت فوتبال استان، بازیکنان شهرستانی و تبریزی، کادر مدیریتی و فنی، اولیاءها، روابط عمومی، خانواده خودم ، باشگاه‌های عقاب مهر و صدرنشینان، دوستان که به نوعی ما رو حمایت کردن قدردان همگی آنان بوده و علی الخصوص
از خانواده محترم و بزرگ باشگاه دبیری بخصوص مهندس فرزین دبیری از حمایت‌های ارزشمند شان نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.