ستوده‌نژاد خبر داد: تحولات گسترده در ورزش آذربایجان‌شرقی در دولت سیزدهم

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تحولات بسیار گسترده‌ای در حوزه ورزش کشور اتفاق افتاد.
عصرآزادی آنلاین، جلسه هم اندیشی رؤسای هیأت های ورزشهای استان با مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور تراب محمدی معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونین در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا روسای هیات های ورزشی گزارشی کوتاه در خصوص مجموعه خود ارائه دادند و سپس ستوده نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره استاندار فقید آذربایجان شرقی گفت: افراد زیادی وجود دارند که چراغ ورزش استان به واسطه حضور آنها روشن مانده است و بایستی از این دلسوزان ورزش قدردانی کنم.
وی افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تحولات بسیار گسترده‌ای در حوزه ورزش کشور اتفاق افتاد که این تحولات در استان آذربایجان شرقی هم رخ داده است.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: از توجهات مسئولان استانداری قدردانی می‌کنم که در حوزه ورزش دغدغه مند هستند.
وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اتفاقات حوزه ورزش، دیدار جامعه ورزشی کشور با مقام معظم رهبری بود که تاکید ویژه‌ای در حوزه ورزش کشور داشتند و رهبر انقلاب اعلام کردند برای داشتن ایران قوی بایستی ورزش قوی داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: بایستی امید را در ورزشکاران حفظ کنیم و حمایت کاملی از آنها انجام دهیم. از جامعه ورزش استان درخواست دارم در روزهای آتی در دو رویداد بزرگ یعنی ایام الله دهه فجر و انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و اتفاق بزرگی رقم زنند.
تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به اهمیت حوزه ورزش اظهار داشت: جوانان باید به کشور و نظامشان عشق ورزند و از تبلیغات دشمنان دوری کنند.
وی افزود: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی این اتفاقات به ندرت رخ می دهد و آگاهی جوانان نسبت به تبلیغات دشمنان بیشتر است.
تراب محمدی گفت؛ جوان امروزی تشنه محبت است اگر جذب شوند مملکت را بیمه خواهند کرد. بایستی تمام تلاش ها در این زمینه بکار گرفته شود تا از انحراف جوانان جلوگیری شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات از جمله رویدادهایی است که توسط خود مردم برگزار می‌شود و این نشان دهنده راه صحیح این نظام است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.