برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی آذربایجان شرقی

مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی استان آذربایجان شرقی در مسابقات هانگژو با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
عصرآزادی آنلاین، مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی استان آذربایجان شرقی در مسابقات هانگژو با حضور حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استانی روز سه شنبه دهم بهمن ماه 1402 در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و هدایای ویژه ارسالی از سوی مقام معظم رهبری به ورزشکاران اهدا گردید.

حضرت حجت الاسلام دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن تبریک کسب مقام اول اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم که آقای حبیب ستوده نژاد از حادثه سقوط بالگرد وزیر ورزش سابق جان سالم بدر بردند چرا که خدا ایشان را دوباره به ما دادند و از این جهت از درگاه الهی سپاسگذاریم و برای چنین مدیرکل پرتلاش، زحمت کش و مقبول در بین مردم آرزوی موفقیت داریم.

امام جمعه تبریز با اشاره به بی حاشیه بودن ستوده نژاد، اذعان داشت: بنده کمتر مدیری دیدم که هنگام انتصاب و بعد از انتصاب هیچ حاشیه و بازتاب منفی نداشته و این سلامتی به پشتوانه دعای مردم بوده که جان دوباره یافتند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: این برتر بودن اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان را به خودمان به استانمان، ورزشکارانمان تبریک می گوییم و این تبریک تنها به مدیرکل ورزش و جوانان استان بر نمی گردد بلکه تک تک ورزشکاران و دست اندر کاران دخیل در این امر را شامل می شود، این موفقیت را مخصوصا به ورزشکاران عزیز جانباز و برادران و خواهرانی که تشریف دارند تبریک گفته و امیدوارم در تمامی عرصه ها از قبیل هنری، فرهنگی، اقتصادی، صنعتی موفق باشند.
حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: حضرت علی (ع) می فرماید: شجاع ترین مردم آن کسی است که به هواخواه نفسانی خود غلبه کند و امیدوارم که در این قاب هم ورزشکاران و ورزش دوستان ما پیشگام باشند بعضی از ورزش ها است که اصلا اگر یاد خدا در آنها نباشد به خود ورزشکار نمی چسبد.
امام جمعه تبریز در پایان گفت: خداوند متعال را شاکریم به داشتن چنین رهبر دوراندیش و فرزانه که همه را دور هم جمع کردند و نمومه اش همین ورزش زورخانه ای که ورزشکاران قهرمان را دور هم جمع کرده بودند.
وی یادآور شد: یاد و خاطره استاندار فقید را گرامی می داریم و برای استاندار جوان و با نشاط که شبانه روز تلاش می کنند آرزوی موفقیت داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.