دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌ المللی روابط‌ عمومی ایران خبر داد؛

کتاب “هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌ عمومی ایران رونمایی” رونمایی می شود

عصرآزادی/ سرویس فرهنگی: کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» با مدیریت مهدی باقریان و ابراهیم مولائی در مراسم اختتامیه بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی می‌شود.
دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌ عمومی ایران گفت: بخش اول این کتاب به بررسی مفهوم هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن در روابط‌ عمومی و چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی مولد در روابط‌عمومی پرداخته و بخش دوم نیز به یافته‌ های نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌ عمومی ایران اختصاص دارد.
“ابراهیم مولائی” افزود: هوش مصنوعی مولد یکی از فناوری‌های نوظهوری است که در سال‌های اخیر تأثیر قابل‌ توجهی بر روابط‌ عمومی داشته است و این فناوری می‌تواند به بهبود کارایی و اثربخشی روابط‌ عمومی کمک می کند تا این واحدها با چالش‌های جدید عصر دیجیتال مقابله کنند.
وی در پایان اظهارات خود خاطرنشان کرد: کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌ عمومی ایران» به‌ صورت جامع و کاربردی به بررسی این فناوری می‌ پردازد که منبع ارزشمندی برای متخصصان روابط‌ عمومی و دانشجویان این رشته محسوب می گردد.
شایان‌ ذکر است کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌ عمومی ایران» به همراه دیدگاه پرفسور علی‌اکبر جلالی – پدر علم فناوری اطلاعات ایران – منتشر می‌ شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.