همزمان با دهه فجر و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت؛

آزادی ۴۵ زندانی غیرعمد از زندانهای آذربایجان شرقی

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: همزمان با دهه مبارکه فجر و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های آذربایجان شرقی آزاد شدند.
به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، دادستان مرکز استان، مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از خیرین ۴۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندانهای استان آذربایجان شرقی آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برای آزادی ۴۵ نفر آزاد شده مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از طریق ستاد دیه و خیرین پرداخت شده است.
موسی خلیل الهی افزود: کل مبلغ بدهی این زندانیان ۴۵ میلیارد تومان بود و از این تعداد ۲۵ نفر از زندان تبریز و ۲۰ نفر از زندانهای شهرستانها آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.
رئیس کل دادگستری استان اضاعه کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۵۹۷ نفر از زندانیان غیرعمد استان آزاد شدند که کل مبلغ بدهی این تعداد ۶۴۵ میلیارد تومان بود و برای آزادی این تعداد مبلغ ۳۲ میلیارد تومان بصورت کمک ویژه به صورت بلاعوض، ۵۶۰ میلیارد به صورت تایید اعسار توسط مراجع قضایی و ۲۰ میلیارد تومان به صورت تسهیلات تامین شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.