نخستین حزب غیرسیاسی استانی کشور در آذربایجان شرقی اعلام موجودیت کرد؛

تحقق آرمان های استانی و ارتقای جایگاه آذربایجان در سطح کشور

حزب رفاه و سلامت به دبیرکلی شهرام دبیری برای توسعه و سلامتی مردم آذربایجان شرقی می اندیشد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس سیاسی: حزب “رفاه و سلامت” با هدف اصلی تمرکز بر مسائل اجتماعی، توسعه، رفاه و سلامت مردم، پیگیری مطالبات منطقه‌ ای و ارتقای جایگاه تبریز و آذربایجان شرقی، به عنوان نیروی توانمندی در صحنه اجتماعی و سیاسی این منطقه، فعالیت خود را در تبریز آغاز کرد.
این حزب به دبیرکلی “شهرام دبیری” با اعلام تأکید بر اهمیت سلامت و رفاه، تلاش خواهد کرد تا با فعالیت‌ های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، رفاه زندگی را افزایش داده و به جامعه آذربایجان شرقی کمک کند تا به رونق و سلامتی بیشتری دست یابد.
فعالیت رسمی حزب رفاه و سلامت، هفته گذشته با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن همایش بین‌ المللی خاوران تبریز با حضور فعالان سیاسی، مدیران کشوری و استانی برگزار شد و به گفته بنیانگذاران آن، این تشکل سیاسی جدید نوید ظهور یک نیروی جدید در صحنه اجتماعی و سیاسی تبریز و آذربایجان شرقی را می‌دهد که هدف آن تمرکز اصلی بر روی مسائل اجتماعی، توسعه، رفاه و افزایش سلامت مردم، پیگیری مطالبات منطقه‌ ای، طرح‌ های معوق مانده و ارتقای جایگاه تبریز و آذربایجان شرقی خواهد بود.

◾️به اصول معتقدیم و از نیاز کشور به اصلاحات آگاهی داریم

دبیرکل حزب رفاه و سلامت با اشاره به اینکه متاسفانه آذربایجان شرقی در شاخص های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که در کشور وجود دارد، هنوز نتوانسته است به جایگاه خاص خودش برسد گفت: یکی از اهداف اصلی این حزب، تحقق آرمان های استانی و ارتقای جایگاه تبریز در سطح کشور است.
“شهرام دبیری” با بیان اینکه رفاه و سلامت، دو رکن مهم جامعه است افزود: سلامتی همواره اولویت اول انسان بوده و بعد از آن مسائل مربوط به رفاه مورد اهمیت قرار می گیرد و تشکیل حزب رفاه و سلامت برابر اولویت و مشکلات اصلی موجود در جامعه قدم های موثری فارغ از هر جناح سیاسی در راستای رضایتمندی مردم بردارد.
وی با اشاره به حیطه فعالیت این حزب اضافه کرد: حزب رفاه و سلامت در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای افزایش امید به زندگی فعالیت خواهد داشت.
دبیری با بیان اینکه حزب رفاه و سلامت، حزبی مداوم است و صرفاً منحصر به زمان انتخابات نیست تاکید کرد: این حزب هدف های بلند مدتی دارد و چشم انداز آن برای حزب رفاه و سلامت به عنوان یک حزب پیشرو و موفق وضع قوانین ارتقای کیفیت خدمات سلامت و رفاه جامعه و دیگر مولفه های پر اهمیت مشارکت مردم است.
دبیرکل حزب رفاه و سلامت تاکید کرد: تاسیس این حزب، یک تصمیم گیری صحیح و عاقلانه برای اداره مسائل رفاهی و سلامتی کشور بوده و در کل مفهوم کلمه حزب، تعریفی از سیاست است لذا تلاش داریم به دور از گرایش های سیاسی موجود فعالیت های حزب را پیش ببریم خاطرنشان کردد: ما هم به اصول معتقدیم و هم از نیاز کشور به اصلاحات آگاهی داریم.

◾️فعالیت های حزب رفاه و سلامت به هیچوجه مقطعی و سیاسی نیست

سخنگوی حزب رفاه و سلامت نیز در آیین رونمایی از این حزب با بیان اینکه احزاب به عنوان دروازه بان جوامع، رابط بین خواسته مردم و قانون گذاران هستند گفت: حزب، چرخ دنده دموکراسی است و فعالیت های آن ماسوای خط کشی های چپ و راست و حول رشد آذربایجان شرقی برنامه ریزی شده است.
“علیرضا رحیمی” با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص کار جمعی افزود: در همین راستا ۵ سال قبل قدمی در تبریز برای شروع فعالیت یک حزب برداشته شد و امروز رسماً تشکیل شد و نهایتاً دو سال قبل به صورت جدی با محوریت رفاه و سلامت در قالب حزب و تشکیلاتی شناسنامه دار در مرحله استانی و بعد کشوری کلید خورد.
وی با بیان اینکه تولد احزاب به واسطه احساس نیاز در جامعه است اضافه کرد: مشکلات مختلف حوزه سلامت از جمله بی عدالتی ها و ناهمگونی ها بود و نیازهای انسانی را شاهد بودیم و حزب رفاه و سلامت تشکیل شد.
رحیمی با اشاره به اینکه فعالیت های این حزب به هیچوجه مقطعی و سیاسی نیست و حرکت انتخاباتی تلقی نمی شود اظهار کرد: این حزب، شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی را با توسعه و رفاه و سلامت همگام می کند چراکه رفاه، مفاهیم مختلفی در سطح های مختلف جامعه دارد و توسعه، قسمتی از شاخصه های آن است.
سخنگوی حزب رفاه و سلامت تاکید کرد: این حزب با علم و تکیه بر اعتقادات جامعه یک ظرفیت و بستر برای ساختار سازی، نخبه سازی، فرهنگ و سلامت جامعه خواهد بود.
شایان ذکر است حزب رفاه و سلامت، عنوان اولین حزب استانی آذربایجان شرقی است که به گفته‌ شهرام دبیری – دبیرکل آن – قرار است فارغ از جناح بندی های سیاسی رایج در کشور اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب و گرفتاری در دام بازی‌ های سیاسی، به‌ شکلی عمل گرایانه و واقع‌ بینانه، رشد و توسعه و افزایش رفاه و سلامت مردم آذربایجان شرقی را در زمینه‌های گوناگون پیگیری نماید لذا با توجه به اولویت مسائل مربوط به سلامت آحاد مردم و اهمیت رفاه در جامعه، تشکیل این حزب به منظور رفع مشکلات موجود در این حوزه و صرفاً در جهت رضایت‌ مندی مردم لازم و ضروری بود که با تصمیم دبیری عملیاتی گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.