دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت های استانی در تکمیل بزرگراه اهر – مشگین شهر

محبوب علیلو: تامین و تخصیص اعتبار برای تکمیل این پزرگراه باید از منابع ملی نیز مورد پیگیری جدی قرار گیرد
عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: نشست بررسی مسائل و موانع موجود بر سر راه پروژه جاده اهر – مشکین شهر با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران برخی از دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز در نشست بررسی مسائل و موانع موجود در پیشرفت بزرگراه اهر – مشگین شهر گفت: این محور ارتباطی، به واسطه تردد خیل کثیر مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات و فصول گردشگری یکی از پروژه های اولویت دار استان می باشد که باید مورد توجه دستگاه‌های متولی و مسئول قرار گیرد.
محبوب علیلو بر لزوم تسریع در احداث بزرگراه اهر – مشگین شهر تاکید کرد و افزود: هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای این پروژه قابل قبول نیست و اگر تاخیری هم به وجود آمده است به طور حتم باید جبران گردد.
وی با اشاره به ملی بودن این پروژه اظهار داشت: برای تامین اعتبار پروژه بزرگراه اهر – مشگین شهر نباید منتظر تخصیص اعتبار ماند و از منابع ملی نیز باید به جد مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.
علیلو با اشاره به ملی بودن این پروژه اضافه کرد: برای تامین این پروژه نباید منتظر اعتبار از مرکز باشیم بلکه برای پیشبرد آن باید به ظرفیت های استانی نیز تکیه و توجه ویژه داشته باشیم و در عین حال تامین و تخصیص اعتبار از منابع ملی نیز باید به جد مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.
شایان ذکر است پروژه بزرگراه اهر – مشگین‌شهر ابتدا از طرف استان اردبیل شروع شده بود اما در سال ۹۷ با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تا پروژه از طرف حوزه استحفاظی آذربایجان‌ شرقی نیز اجرایی شود و لذا تا به حال پیشرفت قابل توجهی ندارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.