برگزاری مسابقات والیبال بانوان تبریز

یک دوره مسابقات والیبال بانوان با هدف استعدادیابی در تبریز آغاز شده است.
عصرآزادی آنلاین: فهمیه منافی مالک و سرمربی باشگاه والیبال منافی گفت: یک دوره مسابقات والیبال بانوان با حضور 15 تیم در تبریز آغاز شده است که هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای والیبالی تبریز و ایجاد فضای رقابتی در بین بانوان تبریز است.
وی گفت: مجوز برگزاری این مسابقات را از مدیر کل ورزش و جوانان استان کسب کرده‌ایم و هزینه برگزاری آن از سوی یکی از خیران و  بخشی هم توسط باشگاه منافی تامین شده است و این مسابقات زیر نظر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان در حال برگزاری است.
منافی گفت: هزینه برگزاری این مسابقات از اجاره سالن گرفته تا تهیه لباس برای تیم ها، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و تنها برای خرید ۲۲۰ دست لباس ورزشی ویژه بانوان ۸۰۰ میلیون ریال هزینه کرده ایم.
سرمربی سابق تیم لیگ برتری بانوان شهرداری تبریز گفت: مسابقات در 4 گروه در سالن وادی رحمت در حال برگزاری است و 8 تیم به پلی آف صعود خواهند کرد و مسابقات نیمه نهایی و نهایی در سالن شهر برگزار می شود و فینال این مسابقات دهم اسفند در سالن شهر برگزار می شود.
ارجمند و نیکان هر کدام با 2 تیم، ماهان، اورهان، سامان، نوین گوگان، الدوز اسکو، نیرومند ایلخچی، فهیمی و باشگاه منافی با 3 تیم تیم های حاضر در این مسابقات هستند.
به گفته منافی به تیم اول تا سوم جوایزی نقدی اهدا خواهد شد. همچنین در هر بازی یک بازیکن از تیم برنده و یک بازیکن از تیم بازنده که عملکردی بهتر داشته انتخاب و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.