ضرب الاجل دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی در راستای حقوق مردم؛

برای اتمام پروژه تونل انرژی تبریز دو ماه فرصت دارید

عصرآزادی آنلاین/ سرویس شهرستانها: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تونل انرژی تبریز گفت: تونل انرژی با هدف تامین برق مطمئن و پایدار مرکز شهر تبریز و منطقه ایده لو در دست ساخت است.

در این جلسه که در آن، فرماندار تبریز، مدیر دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، شهردار منطقه یک تبریز و نمایندگانی از پبمانکار پروژه حضور داشتند تشکیل شده بود، آخرین وضعیت این طرح و اقدام‌های به عمل آمده برای پیشبرد و اتمام آن قرار گرفت.
محبوب علیلو با بیان اینکه تونل انرژی تبریز کلید نجات تبریز از بحران برق است اظهار داشت: این تونل ورود و خروج تغذیه مناطق ایدلو و مرکزیت شهر را برعهده دارد.
وی با اشاره به تاخیر صورت گرفته در اتمام عملیات عمرانی تونل انرژی ایده لو افزود: نشت فاضلاب در مسیر احداث پروژه سبب متوقف و طولانی شدن این عملیات شد که همین توقف باعث بروز مشکلات متعدد ترافیکی و شهری در این مسیر شده است.
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی در راستای صیانت از حقوق عامه و نظر به تعهدات شرکت برق منطقه‌ آذربایجان شرقی تاکید و مقرر کرد عملیات اجرایی پروژه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسیده، عملیات کابل کشی و عملیات آسفالت ریزی مسیر پروژه را نیز تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به پایان رسانده تا آماده بهره برداری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.