خمز: نتوانستیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم

سرمربی تراکتور گفت: نتوانستیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم و عملکرد ضعیف‌تری نسبت به حریف داشتیم.
عصرآزادی آنلاین، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: ما نتوانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. پرسپولیس در این بازی شایسته‌تر بود. ما با بی‌دقتی فراوان توپ‌های زیادی لو دادیم و نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. موقعیت‌های خوب نداشتیم و نمی‌توانستیم پیروز شویم.
وی در خصوص دلایل شکست تراکتور، بیان کرد: همانطور که گفتم با بی‌دقتی بازی کردیم و شخصیت پیروزی را نشان ندادیم. ما نتوانستیم به خوبی حفظ توپ کرده و به پرسپولیس ضربه بزنیم. من هم کمی ناامید شدم؛ انتظار بیشتری از خودمان داشتم. وقتی شرایط اینطور پیش می‌رود و توپ‌های زیادی لو می‌دهیم، نتیجه برای تیم گران تمام می‌شود.
خمز بیان کرد: ما نتوانستیم توپ را آن طور که می‌خواستیم، حفظ کرده و موقعیت آشکار خلق کنیم. موقعیت‌های ما زمانی خلق شد که بازی را باخته بودیم. متأسفانه در نیمه نخست هیچ موقعیتی نداشتیم. صحنه تک به تک گوستاوو نیز زمانی خلق شد که خیلی دیر شده بود.
خمز در رابطه با عملکرد تیم داوری مسابقه، گفت: چندان پسند نکردم.
سرمربی تراکتور در خصوص شکست مقابل تیم‌های مدعی، اظهار داشت: معمولاً وقتی نمی‌توانیم بازی را ببریم، دلیلش این است که عملکرد بدتری نسبت به حریف داشتیم. تنها دلیل باخت مقابل هر تیمی، همین موضوع است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.