تشریح برنامه‌های انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان شرقی

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی از تولید و پخش ۹۱ برنامه مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای استان، خبر داد.

اکبر رضایی روز پنجشنبه، ۳ اسفند ماه در جمع خبرنگاران در خصوص تشریح برنامه‌های انتخاباتی و برنامه ریزی اقدامات این اداره کل در راستای انتخابات اظهار کرد: ایام انتخابات پرمشغله‌ترین روزها برای صداوسیما است به طوری که طی سه ماه اخیر ۲۰۰ شبکه به شبکه‌های تلویزیونی اضافه شده است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، وی ادامه داد: هم‌اکنون در سطح استان ما ۱۶ شبکه‌ی استانی داریم که ۱۴ شبکه تلویزیونی و ۲ شبکه‌ مربوط به رادیو است.

وی با بیان اینکه نگهداری و تولید محتوا برای شبکه‌های تلویزیونی بسیار مهم و حساس است، افزود: در بخش تولید محتوای انتخابات تلاش ما این بوده است تا دیدگاه‌های مختلف مطرح در استان در آنتن حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: تاکنون هشت مناظره در بین کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط صداوسیمای آذربایجان شرقی ضبط شده است که بخشی از آن‌ها پخش شده و برخی دیگر در حال پخش است.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم کاندیداها واکنش فعال‌تری نسبت به مناظرات داشته باشند، تاکید کرد: تاکنون ۴۸ نفر در مناظره و ۵۴ نفر در باکس ۲۰ دقیقه‌ای معرفی نامزدهای انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: ضبط مناظرات کاندیدهای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو چهار روز طول کشید و فشار کاری در این چهار روز به قدری بالا بود که برخی از دوربین‌های ما از کار افتاد و فقط مناظرات حوزه‌ی انتخابیه اهر و هریس باقی مانده است که آن‌ها هم فردا ضبط می‌شوند.

رضایی اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این بود که کاندیداهای انتخابات در تهیه‌ی باکس‌های ویدئویی ۲۰ دقیقه‌ای معرفی خود مشکلاتی داشتند که راهنمایی آن‌ها انرژی زیادی از ما گرفت.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی عنوان کرد: برنامه‌ی «حرکت» با رویکرد مطالبه‌گری نیز توسط صداوسیمای استان برگزار شده است تا با بیان مطالبات مردم از نمایندگان به راهکارهای مطلوبی برسیم.

وی گفت: ما در دو قالب برنامه‌های انتخاباتی را برگزار می‌کنیم، یکی از این برنامه‌ها برگزاری تریبون آزاد باحضور مردم است، روز دوشنبه نیز یکی از این تریبون‌ها در پارک مفاخر تبریز راس ساعت چهار با حضور مردم برگزار می‌شود.

منبع/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.