تشریح برنامه‌های فرماندار برای تبلیغات کاندیداها در تبریز

فرماندار تبریز با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس از بامداد سوم اسفندماه، گفت: برای هر منطقه ۳۰۰ تابلو کارتن پلاست برای نصب پوستر کاندیداها و تبلیغات نامزدهای انتخابات تعیین شده است البته در برخی از مناطق افزایش خواهد یافت.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، یونس فاتح در بیست و چهارمین جلسه هیات اجرایی انتخابات با حضور اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات، از دو هزار و یکصد ساعت فعالیت برای آمادگی همه جانبه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تبریز خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات لازم به دستگاه‌های خدمات رسان ارائه شده است، گفت: طی روزهای اخیر آخرین یادآوری‌ها نیز به مجموعه اورژانس، آب، برق، گاز و مخابرات و غیره ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمن برای عدم حضور پرشور مردم در انتخابات ادامه دارد، اظهار کرد: عاملین دشمن با تهدیدات ترکیبی، با هدف آسیب رسانی فعالیت می‌کردند که دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه امورات یک پنجم انتخابات استان در شهرستان تبریز انجام می‌شود، گفت: تاکنون یک هزار و ۵۰ صندوق برای انتخابات آماده شده است.

وی گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر توسط کمیته آموزش انتخابات توسط فرمانداری تبریز آموزش داده شده و تاکنون بیش از ۷۰ درصد افراد دوره های آموزش‌های لازم را سپری کرده‌اند و آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.