افتتاحیه نمایشگاه نقاشی‌های سیروس مقدم در گالری گویه

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
افتتاحیه نمایشگاه نقاشی‌های سیروس مقدم با عنوان «شرجی» با حضور جمعی از چهره‌های هنری از جمله علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، علی اوجی، هومن حاجی‌عبدالهی، الهام غفوری، نسرین نصرتی، سهیل دانش‌اشراقی، سید حسن سلطانی، ژیلا کامیاب، محمدهادی فدوی، بهرام حنفی، تارا نظم علیزاده، نیوشا نیوژ‌پور، شبنم سیفی شاهیوند، الهه نوروزی، محسن غلامی، میترا ارباب، دنیا مشرفی و… در گالری گویه برگزار شد.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ در این نمایشگاه که سجاد باغبان کیوریتوری آن را به عهده داشته است، آثار سیروس مقدم در دو بخش «مقدم متقدم» و «مقدم متاخر» به نمایش درآمدند و دو دوره متفاوت از آثار او به نمایش گذاشته شد.

سیروس مقدم در سال ۱۳۳۳ در آبادان زاده شد. او به دلیل شغل پدرش که کارمند گمرک بود، این فرصت را پیدا کرد تا دوران تحصیل خود را در شهرهای مرزی ایران سپری کند که بعدها در آثار نقاشی‌اش خود را نمایان ساخت. سیروس مقدم در سال ۱۳۵۲ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و از جمله هنرآموزان «هانیبال الخاص» بود. مقدم در کنار آموختن نقاشی به سینما و تلویزیون علاقمند شد و در سال ۱۳۵۴ در مجموعهٔ تلویزیونی «دایی جان ناپلئون» به‌عنوان دستیار کارگردان در کنار ناصر تقوایی قرار گرفت.
نمایشگاه «شرجی» جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در گالری گویه واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شماره سی‌ونه برای بازدید عمومی افتتاح شد و تا ۱۴ اسفند ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند به جز روزهای شنبه و یکشنبه (۵ و ۶ اسفند) هرروز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.