تراکتورسازی تبریز به جمع ادوات سازهای کشور پیوست؛

رونمایی از اولین محصول تولیدی شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: متخصصان و کارشناسان فنی گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز بار دیگر شگفتی ساز شده و از دستگاه بیلر به عنوان اولین محصول تولیدی شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی رونمایی به عمل آمد.
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران – تبریز در این خصوص گفت: با تلاش متخصصین شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی و ساخت اولین دستگاه این شرکت با نام بیلر BL-S1 ITM، مجموعه صنعتی تراکتورسازی تبریز نیز به مجموعه تولید کنندگان ادوات کشاورزی پیشرفته جهان پیوست.
مصطفی وحیدزاده افزود: این دستگاه از نوع بیلر مکعبی است که می تواند علوفه را از زمین های کشاورزی جمع آوری کرده و پس از بسته بندی و گِره زنی آماده حمل برای انبارداری و استفاده در دامداری ها نماید.
وی با اشاره به اینکه سازندگان مطرح جهانی در تولید بیلر کشورهای آمریکا، آلمان و ایتالیا می باشند اضافه کرد: طراحی و ساخت این دستگاه در شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی تبریز با الگوبرداری از نمونه های آلمانی و آمریکایی و متناسب با نیازهای کشاورزی مزارع ایران و قابلیت کار با تراکتورهای تولیدی شرکت تراکتورسازی انجام شده است.
وحیدزاده تاکید کرد: سرعت چرخش شفت ۵۴۰ دور در دقیقه، توان مورد نیاز ۴۰ اسب بخار، جعبه دنده مکانیکی، ارتفاع ۲۰۹ سانتیمتری، اندازه بسته تولید ۳۵ در ۴۵ سانتیمتر، طول بسته های تولیدی با فشردگی زیاد از ۳۵ الی ۱۲۵ سانتیمتر و حداکثر عرض دهانه ورودی بالابر علوفه ۱۷۵ سانتیمتر و غیره بخشی از مشخصات فنی این محصول می باشد.
به گفته این فعال حوزه صنعت کشور از ویژگیهای محصول جدید ساخت تراکتورسازی تبریز می توان به قیمت رقابتی، سادگی کارکرد، قابلیت اطمینان بالا و تناسب با مزارع و تراکتورهای موجود در ایران و دسترسی آسان به قطعات یدکی آن اشاره کرد که برنامه ریزی برای تولید سری صفر و انبوه این محصول و عرضه به مشتریان داخلی و بازارهای صادراتی برای سال آینده صورت گرفته است.
گفتنی است شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی تبریز به عنوان دوازدهمین شرکت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در سال ۱۴۰۱ تاسیس گردیده و مسئولیت عرضه انواع ادوات کشاورزی را بر عهده دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.