امان زاده: ووشو یکی از رشته های ورزشی ویژه می باشد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: ورزش ووشو یکی از این رشته های ویژه می باشد، در صورت اینکه خانواده ووشو استان در کنار ما باشند اداره کل نیز حمایت مضاعف از این رشته ورزشی خواهد داشت.
عصرآزادی آنلاین، جلسه آخر سال روئسای هیئت های شهرستانی هیئت ووشو آذربایجان شرقی شامگاه دوشنبه با حضور جواد امان زاده معاون محترم ورزشی، حسن دهقان رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان و عبدالعلی ابراهیمی رئیس هیئت ووشو آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
عبدالعلی ابراهیمی در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی به روئسا، مربیان و قهرمانان ووشو استان گزارشی از عملکرد یکساله هیئت ووشو استان ارائه داده و همچنین از اهم برنامه های هیئت در روز های باقی مانده سال بیان کرد.
در ادامه جواد امان زاده با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد در رشته هایی که قابلیت توسعه همگانی شدن در بطن جامعه را دارند بیشتر سرمایه گذاری کند، افزود: ورزش ووشو یکی از این رشته های ویژه می باشد، در صورت اینکه خانواده ووشو استان در کنار ما باشند اداره کل نیز حمایت مضاعف از این رشته ورزشی خواهد داشت.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص حل و فصل مشکلات مالی هیئت های ورزشی و چرایی تشکیل پرونده مالیاتی از سوی هیئت ها عنوان داشت: با هماهنگی که اداره کل ورزش و جوانان استان با اداره مالیاتی استان داشته قرار بر این شده تا تمامی هیئت های ورزشی پرونده مالیاتی تشکیل دهند و در این مورد هیچ نگرانی و مالیات آنچنانی که روئسای هیئت ها و هیئت رئیسه هیات ها متصور می شوند اصلا محتمل نیست.
در این مراسم هفت ورزشکار و ۲ مربی برتر تالو و ساندا استان در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب استاد محمد گنجی نژاد در تالو و استاد فرضعلی پور در ساندا و علی پورقاسمی، بنیامین کرمی، علی ولی زاده، علی نصیری، نصیر نصیری، عطا نصیری و خانم ها ریحانه نریمانی و متینا مددیان مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.