ستوده نژاد: ظرفیت بالای آذربایجان‌شرقی در ورزش قهرمانی

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران آذربایجان‌شرقی نشان داد که این استان ظرفیت بالایی در ورزش قهرمانی دارد.
عصرآزادی آنلاین: حبیب ستوده نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران آذربایجان‌شرقی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار و از 450 مدال آور این استان تجلیل به عمل آمد.
وی گفت: حضور این تعداد قهرمان در ورزش استان نشان از ظرفیت بالای ورزش قهرمانی داشته و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد قهرمانان بیشتری از این استان باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در مورد برنامه در سال جدید گفت: مهمترین هدف و برنامه ما در سال 1403 کسب سهمیه در المپیک پاریس بوده و 4 نفر احتمال کسب سهمیه دارند و همچنین در رشته پارالمپیک تا ورزشکاران‌مان هم در این مسابقات کسب سهمیه نمایند.
ستوده‌نژاد افزود: یکی از برنامه‌هایی که به جد دنبال آن هستیم المپیاد استعدادهای برتر است که سال آینده پنجمین دوره آن برگزار خواهد شد و انشاالله بتوانیم امسال موفق‌تر عمل کرده و رتبه سومی سال گذشته خود را ارتقا دهیم.
همچنین توجه به ورزش بانوان و میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی از دیگر اهداف اداره کل ورزش و جوانان در سال پیش رو است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.