در دیدار نوروزی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مطرح شد؛

تعاون مردمی ترین بخش اقتصاد است

عصر آزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در دیدار نوروزی خود با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بخش تعاون مردمی ترین نوع اقتصاد به شمار می رود و امسال قطعاً در سایه حمایت ها سهم بالایی در جهش تولید خواهد داشت.
مسعود کردستانی در این دیدار با اشاره به شعار امسال “جهش تولید با مشارکت مردم” افزود: رهبر انقلاب امسال نیز با تصریح و تاکید بر یک شعار اقتصادی ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید را مورد تاکید قرار دادند که در این مقوله سهم بخش تعاون قطعا بیش از پیش خواهد بود.
وی افزود: نهادینه کردن بخشن تعاون به عنوان الگو و مدل کسب و کار عاملی بر گسترش تعاونی‌هاست؛ تعاون در بسیاری از حوزه‌ها می‌تواند نقش سازنده‌ ای ایفا کند همان طوری که در سال های گذشته نیز نقش کلیدی در اقتصادی کشور داشته است.
کردستانی با اشاره به فلسفه تاسیس بانک توسعه تعاون در کشور اضافه کرد: حمایت از بخش تعاون یک اصل در تاسیس این بانک بوده و ما بر اساس اساسنامه خود موظفیم ۷۰ درصد از خدمات خود را به بخش تعاون ارائه دهیم و قطعاً با افزایش حمایت ها از بانک بستر حمایت از بخش تعاون نیز بیش از پیش فراهم می شود.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی تاکید کرد: در سایه همکاری و تعامل سازنده همکاران بانک و حمایت مشتریان سال گذشته در اغلب شاخص های بانکی توانست بیش از ۱۰۰ درصد برنامه های خود را محقق کند.
این گزارش می افزاید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر بانک توسعه تعاون در استان افزود: خوشبختانه در طول یک سال گذشته تحول چشمگیری در فعالیت ها و خدمات دهی بانک توسعه تعاون در استان صورت گرفته که قدردان آن هستیم.
حسین فتحی با تاکید بر شعار سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: بالغ بر سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در تعاونی های استان عضویت دارند که با در نظر داشتن اشتغال غیرمستقیم این حوزه، سهم اقتصادی مهم این بخش به خوبی مشخص می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با تاکید بر مشارکت مردم در جهش تولید سهم بخش تعاون در اقتصادی کشور و استان آذربایجان شرقی بیش از پیش رونق بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.