رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه:

حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد 

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد و همواره در راه حمایت از مظلوم موضع گیری خواهند کرد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، حسن عبدلیان پور با تأکید بر اینکه روز قدس امروز با سایر روزهای قدس سالیان گذشته متفاوت است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این روز دیگر فقط مختص به مسلمانان جهان اسلام نیست و خروش جهانی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار سیل جمعیتی که مشاهده می‌شود وکلا و کارشناسان مرکز وکلا حضور دارند؛ چرا که معتقدیم که امروز باید به وظیفه ذاتی و تاریخی خود عمل و آنچه در قبال فلسطین و مقاومت به آن متعهد هستیم، را اجرایی کنیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه ادامه داد: در ادامه اقداماتمان در روز قدس سالیان گذشته و کارزارها و دادگاه‌های نمادین برگزار شده، امسال کار ویژه‌ای انجام و دادگاه شبیه سازی دیوان کیفری بین المللی را با حضور وکلایی که قرار است در آینده نزدیک برای دفاع در آنجا حضور پیدا کنند را در این دادگاه شاهد خواهیم بود.

عبدلیان پور گفت: در روند پیگیری‌های حقوقی در دفاع از مردم فلسطین و غزه امروز موافقتنامه‌ای با وکلای بدون مرز داشته‌ایم تا با کمک با این عزیزان کار مشترکی را انجام دهیم. از این رو در دو هفته آینده شکواییه‌ای به دیوان کیفری بین المللی ارسال خواهیم کرد.

بر اساس گزارش قوه قضاییه، وی با بیان اینکه وکلا کنش‌گران مهمی در عرصه اجتماعی و بین المللی هستند، گفت: تاریخ بداند حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد و همواره در راه حمایت از مظلوم موضع گیری خواهند کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.