درخواست سپاهان برای احیای معاهده خواهرخواندگی با تراکتور

به درخواست اعضای کانون هواداران سپاهان و در راستای تلطیف روابط هواداران دو باشگاه، جلسه‌ای در دفتر مدیرعامل باشگاه تراکتور برگزار شد.
عصرآزادی آنلاین: جمعی از اعضای کانون هواداران سپاهان در این نشست نقطه نظرات‌شان از جمله ایجاد فضای دوستانه بین طرفین و نزدیکی بیشتر دو باشگاه پرطرفدار را به مدیر عامل تراکتور منتقل کردند.
همچنین در رابطه با ضرورت از بین بردن هرگونه تنش بین هواداران دو تیم، مقرر شد جلساتی بین کانون هواداران دو باشگاه در آینده برگزار شود تا کدورت‌های به وجود آمده بین طرفین در فضای مجازی برطرف شود.
باتوجه به معاهده خواهر خواندگی مابین تراکتور و سپاهان که در گذشته منعقد شده، باشگاه سپاهان در  راستای نزدیکی بیشتر دیدگاه طرفین، خواستار احیای مجدد این خواهر خواندگی شد.
مدیر عامل باشگاه تراکتور در این جلسه اعلام کرد: آغازگر این اختلافات تراکتور نبود و بهتر است این سو تفاهمات برای مسابقات آتی ایجاد نشود و شاهد رفتارهای عقلانی‌تر باشیم که معاونت‌های فرهنگی و کانون هواداران هر دو باشگاه باید این فضا را ایجاد کنند.
نصیرزاده متذکر شد: مردم آذربایجان مهمان‌نواز هستند و امیدوارم در مسابقات بعدی اتحادی بین هواداران دو تیم ایجاد و نمود پیدا کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.