مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد؛

رتبه دوم آذربایجان شرقی در تسهیلات تلفیقی بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک های صنعتی

عصرآزادی/ سرویس بانک و بیمه: مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از همکاری و تعامل بانک توسعه تعاون استان در حمایت از شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان تقدیر کرد.
سهراب فیض زاده در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گفت: بعد از استان تهران، بیشترین تسهیلاتی که از محل قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی فی ما بین بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک های صنعتی پرداخت شده است به استان آذربایجان شرقی اختصاص دارد.
وی ضمن تقدیر از همکاری پرسنل بانک توسعه تعاون در استان افزود: امیدواریم امسال هم مانند سال گذشته شاهد تداوم این همکاری ها و توسعه ارتباطات دو سویه باشیم.
در ادامه این دیدار، مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی چابک و در عین حال توانمند در خدمت بخش تولید استان است.
مسعود کردستانی با اشاره به ویژگی های استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: این استان با توجه به اقتصادی و صنعتی بودن یکی از بهترین بازارها برای نظام بانکی کشور است چرا که تعامل دو سویه بانک و تولید می تواند زمینه ساز توسعه و رونق اقتصادی در منطقه باشد.
وی با اشاره به رسالت های بانک توسعه تعاون تاکید کرد: امسال بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و به منظور افزایش مشارکت مردم در جهش تولید بانک توسعه تعاون نیز سیاست اصلی اعطای تسهیلات را بر حمایت از تولید استوار کرده است.
کردستانی میزان تعهدات بانک در اعطای تسهیلات از محل قرار داد عاملیت با شرکت شهرک های صنعتی استان را ۵۰۰ میلیارد ریال خواند و اذعان داشت: با توجه به اهمیت موضوع بانک توسعه تعاون مبلغ ۵۰۳ میلیارد ریال به عبارتی بیش از تعهد خود را در اختیار واحدهایی که از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان معرفی می شد؛ قرار داده است.
وی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان شرقی اولین استان در سطح کشور بود که به ۱۰۰ تعهدات خود از قِبَل این قرارداد عاملیت پاسخ داد.
به گفته مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی این مبلغ تسهیلات بین ۱۸ واحد تولیدی معرفی شده تخصیص یافت و امسال هم ادامه خواهد داشت.
این گزارش می افزاید، بر اساس قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات تلفیقی فی مابین مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعطای تسهیلات تلفیقی از محل اعتبارات واگذارنده اعتبار و منابع داخلی بانک به منظور تامین سرمایه ثابت؛ بازسازی؛ نوسازی و باز فعال سازی واحدهای راکد و سرمایه در گردش بنگاه‌ های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در کلیه بخش‌های واجد شرایط و دارای توجیه فنی اقتصادی و مالی که توسط واگذارنده اعتبار به بانک معرفی می‌شود؛ صورت می گیرد؛ مدت اعتبار این قرارداد حداکثر یک سال پس از تاریخ انعقاد است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.